problemen thuis, met vrienden enz

  • 15 April 2024
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1

Hey, ik heb al langer famillie problemen. Het begon toen ik 7 was denk ik.

mijn echte vader heb ik nooit gekend, maar ik heb nu een stiefvader.

Als ik vroeger ruzie had, sloeg hij me vaak. Soms kon ik een rode hand zien.

nu een paar jaar later gebeurt dat niet. Ik had hulp gezocht en dat hielp. Later werd ik door mijn grote mond omhoog getild aan m’n nek.

mijn broertje van 5 word wel soms geslagen. Dan krijg ik soms te horen van mijn stiefvader ‘ hou je mond en ga eten, het is jouw schuld dat ik hem niet mag slaan’

vandaag.. mijn stiefvader werkt vandaag thuis, en hij kwam beneden en ik weet niet meer wat er gebeurde, maar hij schreeuwde naar me en ik kreeg uiteindelijk een “klap” in m’n gezicht.

ik heb geen social media, en daarom plaagt mijn bestie van de middelbare er vaak mee.

ik ga bijna nooit naar buiten, ik heb problemen met eten. Ik eet alleen maar ontbijt en avondeten. En ik denk dat ik depressie of zoiets heb.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieverd,

dat je thuis af en toe een beetje “gedoe “hebt is normaal, soms straf krijgen ook. Maar wat jij beschrijft gaat een stuk verder vind ik. Ik zou als ik jou was in deze sitiuatie echt eens bellen met de kindertelefoon!  En kijk ook even naar deze link:  https://veiligthuis.nl/  

Want wat jij beschrijft is niet goed, mag ook niet, en je mag hier echt hulp bij krijgen.  Dus laat je helpen!

https://www.kindertelefoon.nl/bellen  

Je kunt echt gerust bellen, het zijn heel lieve mensen die goed naar jou luisteren en jou echt helpen. Het is ook niet eng en het zal je echt gerust stellen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 6
Badge +1

Ik heb in gr acht nr de kindertelefoon geappt, maar werd uiteindelijk afgesloten door de kindertelefoon zelf toen ik vroeg om advies

Reputatie 2
Badge

Hey ik had een meisje in de klas en die had dat ook het gaat niet goed met mij dat klopt mr ik wil graag mensnen helpen dat het goed gaat met hen daarom zijn we hier wrs allemaal mr dat meisje uit mn klas die had dat teven ons gezegd en wij zijden ga hulpenzoeken het is niet oke en ze had het tegen onze mentor gevraagd wat ze moest doen mijn school heeft van die mensen die nr school komen en met je praten enz mis moet je dat proberen. Xx en succes 

Reputatie 6
Badge +1

Ook al gedaan, ik ben nr m'n directeur gegaan uiteindelijk. Maar er gebeurde vrij weinig @Er-3333 

Reageer