Ouderprobleem

  • 28 February 2024
  • 0 reacties
  • 30 Bekeken

Hallo ik ben 15 en sinds al een  best lange tijd heb ik hele erge problemen met mijn moeder het begon allemaal zo. Toen ik ergens rond de 3 of 4 was gingen mijn ouders scheiden vanwege dat ze heel veel problemen samen hadden maar ook omdat mijn moeder eigenlijk niet van me vader hield maar ze heeft wel twee kinderen met hem mij en mijn broer.. toen ze gingen scheiden had ik altijd wel een haat naar mijn biologische vader vanwege wat ik allemaal zag ookal snapte ik net per se heel veel. Toen was alles nog wel oke met mij en me moeder en was ik soort van “haar alles” hoe zij het altijd zegt tijdens een ruzie om mij zo’n slecht gevoel te geven. Ongeveer een jaartje  later ofzo liet mij moeder mij achter samen met mijn broer bij ons opa en oma toen vertrok mijn moeder naar nederland omdat ze hier werk had gevonden het deed wel echt iets met me om niet mijn moeder bij me te hebben het deed echt heel veel pijn om andere kinderen met hun moeders te zien ik was in die tijd pas 5 op die leeftijd zeiden dokters dat ik symptomen toonde van depressie als klein kind. nou even een paar jaar later mijn moeder bracht me naar nederland en tuurlijk ging ik mee omdat ik mama zo erg misde enigste wat niet chill was was dat er een random man in me leven kwam uit het niets die mijn stiefpa was allemaal lief leuk en aardig maar ik moest hem in zo’n korte tijd accepteren dat het mij gewoon niet lukte ookal had ik haat naar mijn bio pa wou ik gewoon mijn eige papa.

Daar begonnen al die problemen eigenlijk bij omdat ik mijn stiefvader niet kon en niet wou accepteren als een echte vader mijn moeder probeerde mij ook nog is gw te dwingen om hem te zien als vader en echt een paar maanden nadat ik in nederland kwam kreeg ik het nieuws dat mijn moeder zwanger was nou toen begon mijn moeder echt helemaal bitchy te doen tegen mij paar jaar later werd alles mijn schuld telkens geschreeuw en was nooit iets goed in haar ogen toen was ik er ook achtergekomen door mijn opa en oma dat ten eerste toen ik klein was ging me moeder vreemd op mijn vader en dat toen me broertje en zusje geboren werden enz dat a het geld wat mijn vader nr mijn moeder stuurde voor MIJ omdat ik zn kind ben deed ze dat rustig zonder enige schaamte spenden op mijn broertje en zusje. Altijd werd er boos tegen mij gedaan ik was ergens rond de 11 toen mijn moeder mij mentaal kapot begon te maken door allemaal slechte dingen tegen mij te zeggen hele tijd constant geschreeuw dat ik niks kan en niks thuis doe en oprecht veel meer ook begon ze met mij te manipuleren ze deed me oprecht laten denken dat ik mentaal niet goed was. toen ik 12 of 13 was werd het allemaal zo erg dat ik toen begon te snijden(op me 11e deed ik het ook maar niet bepaald snijden waren meer krasjes of mijn velletjes zo veel krabben dat er allemaal bloed kwam) mijn docenten zagen dat en echt zo’n hele goeie docent ging met mij praten enz ik had haar heel mn thuis situatie verteld en ik geef altijd aan dat ik gw een grote mond heb gekregen dat ik niet de hele tijd stil ga blijven tijdens een ruzie en dat er allemaal bullshit gezegd gaat worden. ik en mijn moeder kregen toen een psycholoog die was bedoeld om mij en haar samen te verbeteren ook omdat het heel slecht ging met ons maar ook omdat ik toen al na zat te denken over zelfmoord omdat de dingen die ze deed mij oprecht mentaal kapot hadden gemaakt. de psycholoog zei dat we samen moesten veranderen maar mijn moeder wou niet.. zij was altijd zo gefocust op dat ik moest veranderen en dan pas zij en dat ik haar alle kk respect van de wereld moest tonen. Als ik op vakantie ging naar me opa en oma ookal betaalde zij niet werd ze helemaal lijp op mij omdat ik wel ging en zij niet op vaka ik werd helemaal uitgescholden en ook geslagen en allemaal andere shit dat niet hoort ook een keer vlak voor de vakantie na al die psycholoog shit ging me moeder mij uitschelden en schreeuwen omdat ik mijn kamer ni had opgeruimd… toen ging ze helemaal schreeuwenn van ga zelfmoord plegen dit dat en ging ze zeggen dat ik mezelf lekker moest gaan snijden en wou ze bijna een mes geven 1x had ze daaxwerkelijk een mes aan mij gegeven en gezegd van ga jezelf maar snijden zoals altijd.

Er is altijd ruzie en door wie word dat gestart? door mn ma zij kan nooit stoppen met je omlaag te halen ze gaat of op een heel kleinerend manier tegen je praten helemaal in me gezicht komen uitschelden en manipuleren dat ze iets niet heeft gezegd of niet gdn het word echt gewoon ziek.
Ik vraag haar wat en ze kan geen eens normaal antwoord geven het eindigt altijd in een ruzie. Ze liegt tegen iedereen ook tegen familie leden over hoe slecht ik ben hoe ik geen respect toon en wat voor lelijke kanker hoer uit amsterdam ik ben en ja dat heeft ze zo gezegd alleen omdat ik een keertje een rokj aand had gedaan die geen eens kort was en een buik shirtje in de fucking zomer wnnr het 32 graden was. als ik tegen 1 van me familie leden probeer te praten en ik zeg wat er daadwerkelijk gebeurt word ik gelijk uitgescholden omlaag gehaald geguilttript en nog meer en gaat ze zeggen dat ik haar naam zwart maak. ook word ik vaak gedreigd door haar dat ze mij uit huis gaat plaatsen en alles van me afpakt, dat ze mij zo hard gaat slaan dat er overal bloed komt en dat ze mij zo erg gaat slaan dat ik voor 4 weken lang niet naar school zou kunnen gaan ook zegt ze altijd tegen mij dat ik lelijk ben dat niemand me ooit gaat willen en dat het enigste wat ik kan doen is makeup op doen als ik een buik truitje aan doe ben ik gelijk een slet en verdien ik verkracht te worden omdat mannen dan gaan denken dat ik ouder ben dan 15. vandaag was er weer een zeer erge ruzie al de hele tijd al sinds eind december 2023 eig maar vdg was het echt erg ze begon mij meer te dreigen zo erg uit te schelden ze probeerde mij te laten denken dat ik mentaal gek ben omdat ik iets op noemde wat ze zei maar ze ontkent het. ze ging me ook slaan omdat zij helemaal lijp werd van dat ik zei terwijl het  waar was omdat ze het zelf zei ze sloeg ook oprecht **weggehaald door Kindertelefoon** hard en ze stopte niet. mijn broertje en zusje zijn **weggehaald door Kindertelefoon** heilig in haar oge terwijl hun altijd alles starten enz en dan word ze boos op mij als ik iets tegen hun zeg fz en word ik weer uitgescholden. deze afgelopen week heeft ze al zoveel leugens verteld over mij aan me broer die eig het enigste persoon s die me kan helpen en nu gaat die mijn ni gelove. ik had hem ook verteld over wat er allemaal aan de hand is vanwege dat ik met mama ook op vakantie wou mr zij wil mij niet en zij ging hem vrage of ik bij  hem kan komen voor de vakantie hij vroeg mij blablabla en ik gaf gw uitleg wat er thuis is. bro mijn ma helemaal lijp en zeggen dat ik me **weggehaald door Kindertelefoon** bek moe houden en dat ik alleen leugens vertel like bro wat… ik zeg wat er is ook geef ik aan wat ik zeg enz en hoe ik ben vervolgens zegt ze dat ik haar naam zwart maak met leugens. dits niet eens de helft van wat er allemaal gebeurt thuis maar ik heb oprecht hulp nodig want zo kan ik niet verder.

 

**De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6 Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


0 reacties

Geen reactie

Reageer