ik mis mijn misbruiker...

  • 18 February 2024
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Badge

hoi ben ik weer, ik ben c 16 jaar en ik ben in het verleden seksueel misbruikt door mijn biologische vader. Dit was om precies te zijn 7/8 jaar geleden. ik heb nu sinds 6/7 jaar geen contact meer met hem of hem nog gezien. Ik ben zelf niet aan geraakt door hem op sexsuele manieren maar mijn oudere zus en jongere zusje wel. Mij heeft hij toen ik 7 jaar was uitgelegt hoe je moet vingeren en bepaalde andere seksuele handelingen uit moet voeren. of hoe bepaalde producten worden gebruikt als gleimiddel enzo. Ik heb het uiteindelijk toen ik 8 was tegen mijn mama gezegd en ze schrok toen ik heb hier veel gezeik aan over gehouden want hij mishandelde mij en mijn zussen ook door te slaan en haren te trekken als we iets fout deden ofzo. Nu een aantal jaar later heb ik er soms nog wel last van maar soms mis ik hem ook ofzo. Ik heb wel een stiefvader en hij heeft mij en mijn zussen ook geaddopteerd maar ik mis hem toch nog soms. Is dit raar? Ik wil af en toe hem gewoon nog een knuffel geven ofzo of hem zien maar andere keren wil ik hem een goeie klap geven en een kogel door zn kop knallen. maar ik mis hem ergens wel. En ik voel me ook een beetje een verrader dat ik hem zo heb gezet eig want t was wel me vader…. 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi c_youlater,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Ramon (De Kindertelefoon) 

Badge

dankjewel voor dit bericht ik wil da wel proberen denk. dankjewel :)

 

Reageer