Vraag

homofobische broer, boze vader en mijn vriendin doet afstandelijk

  • 16 April 2024
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

heyy

 

het is weer even geleden dat ik online ben geweest, komt vooral omdat ik niet wilde nadenken over mn problemen en stuff. annyway here i am en  het gaat niet zo goed..

  1. mijn vriendin doet afstandelijk: ik had haar all een tijd niet meer echt gesproken maar vandaag ging ik naar haar toe. ze gaf me geen knuffel toen ik aankwam en heeft me de hele tijd niet aangeraakt. ze heeft de hele tijd spelletjes zitten spelen op haar telefoon terwijl ik maar toekeek. ze deed niks ook all was het denk ik duidelijk dat ik wat contact wilde maken, gwn een praatje. toen ik vammidag naar huis ging kon ik dus wel janken
  1. homofobische broer: mijn broer is homofobisch ik weet niet waarom maar ik moet er maar mee leven. toen ik dus thuiskwam vertelde ik even in het kort dat het eigenlijk niet zo heel gezellig was. ik was dus all een beetje chagerijnig toen en toen met het vaatwasser inruimen zei ik wrs iets onaardigs en broer sloot uit zn slof “pff je bent nu hellemaal chagerijnig omdat je vriendinnetje je geen aandacht geeft. kom op zeg jullie hebben toch niks΅ nou toen vond ik eht dus wel mooi geweest en gaf m een schop tegen zn bovenbeen.

normaal schop ik geen mensen maar nu wilde ik niet praten om mn punt te maken en dus dacht ik nou ik schop m waar mn vader bij staat lekker slim weer van mezelf…. 

goed dus vader ook helemaal boos, blauwe plek op arm omdat hij vrij hard kneep toen hij me naar boven duwde en ik ga dus echt niet meer naar beneden. 

ik weet ook wel dat je niet moet schoppen en slaan en dat dat kinderachtig is maar toch ik word echt gek van mijn broer hij is zo stom. als ik ook maar iets over mijn vriendin vertel begint hij all te lachen en te zuchten. aan de andere kant lijkt het er op dat mijn vriendin me ook niet meer ziet zitten dus misschien heeft mn broer binnenkort wel niet meer om over te lachen. 

als ik morgen naar beneden ga of als er dalijk iemand naar boven komt zal ik wel moeten praten over mn actie maar dat wil ik niet. ik wil gewoon even 1of 2 dagen slapen. 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

ik ben eigenlijk alleen nog maar aan het huilen nu voel me zo kut. hoop echt dat ze me nog ziet zitten want zen is echt mn steunen toeverlaat.

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel een klote situatie. Je moet echt met je vriendin gaan praten. Misschien is er wel niks aan de hand en was ze gwn niet in een goede bui. Hoe dan ook. Je moet het wel bespreken.

Die kutopmerkingen van je broer hoef je niet te pikken. Gaan schoppen is idd niet echt handig (snap wel dat je gefrustreerd bent hoor) maar je kunt het hem wel duidelijk zeggen. Misschien ook iets om eens met je ouders over te hebben.

Heel veel sterkte

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ach wat een naar gedoe, vervelend hoe hij reageert. Ik denk dat je daar best over mag praten met je ouders als ze daarvoor openstaan.  Ik vind ook dat je niet zo gestraft hoeft te worden, je boosheid is heel begrijpelijk. En kun je makkelijk je vriendin bellen of bereiken?  Vertel hoe je je voelt en dat je haar steun nu heel goed kunt gebruiken. Ik hoop dat het snel allemaal weer wat beter voor je wordt, ik vind dit niet verdiend voor jou. Liefs, Tover xxx

Reputatie 6
Badge +4

Heyy

ok update, het gaat. Ik heb haar gebeld maar ze nam niet op toen heb ik wat oudio berichtjes gestuurd maar die las ze ook de hele dag niet. Toen het ergens in de nacht was had ik nog een berichtje getypt n zoiets gezegd van “ik wil geen ruzie en zo en als jij denkt dat je beter af bent zonder me dan vind ik dat goed bladiebla” nou daar kreeg ik net een Whatsappje op dat ze er over na moest denken en dat we wat er ook gebeurt toch vrienden zouden blijven? Ja Dahag alsof ik dat zou kunnen dan moet ik het ook aanzien als ze met iemand anders krijgt ofzo.

 

driekwart  van de dag zit ik maar wat voor me uit te staren en dan denk ik zo van “ ik heb hier ZO VEEL voor gegeven ruzies met m’n broer, vriendschappen geriskeerd en ik heb altijd op haar gelet en er geweest als ze me nodig had. En nu gaat het langzaam uit” het langzame is nog wel het ergst. Maar ik mis haar. Ik heb geen zin in school en geen zin in het weekend. 
 

Liefss F

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik weet zo geen wijze woorden om je te helpen maar ik geef je een virtuele hug. Ik vind het echt heel klote voor jou dat dit allemaal zo loopt. Het zal je niet veel helpen maar bij deze 😘 en ik hoop dat je misschien een andere bff hebt die jou even troost en je gewoon even vasthoud en er voor je is. Ik doe dat in ieder geval virtueel. Als het mag.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 6
Badge +4

Dankjewel lieve @Tartan14 ! Ik zoek ook nu mijn allerliefste vriendinnen op ik ken hun al tien jaar maar ze zitten niet op de zelfde school. Ik ben blij dat ik ze heb anders zou ik echt allaaaannngg niet meer op deze planeet rondlopen. Ik heb vandaag wat chocola met ze gekocht en ze hebben me best even op gevrolijkt. Nu is het gewoon wachten. Ik voel me nogsteeds kut vandaag maar ik ga me vannacht wel aflijden met wat grappige podcasts ik vertel het jullie wel als er weer nieuws is. Ben blij dat ik hier alles even kan typen zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat iemand denkt wat voor zeik figuur ik ben. Kusjes!

Reageer