dit ben ik (deels mijn fantasie)

  • 1 May 2024
  • 0 reacties
  • 26 Bekeken

Badge

Hi mijn naam is Slyther, 13 jaar oud, en woon bij mijn pleegouders en pleegbroertje. Dit komt omdat mijn ouders, toen ik  7 jaar oud was, zijn vermoord. Mijn pleegouders heten Freek en Suzan. 

Ik woonde al een tijdje bij mijn pleeggezin toen mijn 'broertje' uit de kast kwam. Doordat hij vertelde dat hij gay was begon ik over na te denken wat IK was. Uiteindelijk kwam ik op 12 jarige leeftijd tot de conclusie dat ik ook op jongens verliefd word.

Toen ik op 12 jarige leeftijd naar de middelbare school ging, ging het heel goed, haalde goede cijfers en maakte vrienden tot ik midden in het jaar ziek werd en een half jaar thuis ziek was. Toen ik eenmaal het jaar erna naar school ging dachten de kinderen uit mijn klas dat ik gewoon een half jaar had gespijbeld, hierdoor was ik al mijn vrienden kwijtgeraakt en mijn zelfvertrouwen.

Hetzelfde jaar ging het ook heel slecht met mijn cijfers en haalde ik alleen mar vieren. Hierdoor ging ik naar een psycholoog die ging kijken waarom ik niks van de lesstof onthoude en toen bleek dat ik hoogbegaafd, hoogsensitief, een beelddenken en autisme had. En hierdoor werd ik nog meer gepest.

Gelukkig gaat het nu wat beter en heb ik een relatie. Maar ik zit wel elke dag thuis omdat ik van school ben gegaan door het pesten.

Nu mag jij zoeken wat de waarheid is( het grootste deel is de waarheid hoor (en dit is ook de waarheid))

Groet Slyther, je beste vriend


0 reacties

Geen reactie

Reageer