voor het eerst met het vliegtuig! +mini vragenlijst

  • 2 May 2024
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoii ik ben nogal enthousiast, want in de nacht gaan we op vakantie met het vliegtuig! Ik ben zelf nog nooit op vakantie geweest in het buitenland dus ja. En ook nog nooit met het vliegtuig ik heb er best veel zin in, maar weet ook niet echt wat ik kan verwachten (vliegen is natuurlijk ook niet geod voor het milieu) tja dit is niet echt perse een heel nuttig topic ofzo maar ja ik dacht ik maak een mini vragenlijstje hier over

1. Ben je wel eens met het vliegtuig geweest?

2. Is het landen en opstijgen eng?

3. Wat is je favoriete vakantie land?

4. Wat doe je meestal in get vliegtuig?

Nou dat was het!

Groetjes de  bijna vliegende smokey


5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi! 

1. Ben je wel eens met het vliegtuig geweest?

3 jaar geleden,  naar Skye (Schotland)

2. Is het landen en opstijgen eng?

Eerder spannend en cool dan eng hoor. Vertrouw maar op de piloten en de stewards/essen, die zijn super aardig en relaxed! 

3. Wat is je favoriete vakantie land?

Schotland, Tsjechië, Duitsland, Alpenlanden. Luxemburg ook. 

4. Wat doe je meestal in het vliegtuig?

Je kunt op een scherm film kijken of series, en soms ook spelletjes. En naar buiten kijken. 

Nou dat was het!

Veel plezier! Moet je lang vliegen? 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tartan14 nee hoor ik hoef maar 3 en een half uur dus dat is te doen

 

Groetjes smokey

Reputatie 7
Badge +18

Top! Je vindt het vast leuk! Veel plezier! ✈️ X Tartan X 

Reputatie 7
Badge +13

Hoii ik ben nogal enthousiast, want in de nacht gaan we op vakantie met het vliegtuig! Ik ben zelf nog nooit op vakantie geweest in het buitenland dus ja. En ook nog nooit met het vliegtuig ik heb er best veel zin in, maar weet ook niet echt wat ik kan verwachten (vliegen is natuurlijk ook niet geod voor het milieu) tja dit is niet echt perse een heel nuttig topic ofzo maar ja ik dacht ik maak een mini vragenlijstje hier over

1. Ben je wel eens met het vliegtuig geweest? ja

2. Is het landen en opstijgen eng? nee, maar ik raad je wel aan om grote snoep ballen mee te nemen waar je op kan zuigen terwijl je opstijgt en land, want het doet best wel pijn aan je oren. En ook gewoon voor onderweg :)

3. Wat is je favoriete vakantie land? Cyprus 

4. Wat doe je meestal in get vliegtuig? (YouTube) Serie kijken

Nou dat was het!

Groetjes de  bijna vliegende smokey

 

 

Reputatie 4
Badge

 

1. Ben je wel eens met het vliegtuig geweest?  ja 3 keer

2. Is het landen en opstijgen eng?  nee maar inderdaad net@Anoniemxv  al zijn neem iets op waarvan je veel slikt: water, kauwgom, toverballen. 

3. Wat is je favoriete vakantie land?  portugal

4. Wat doe je meestal in get vliegtuig?  film kijken, kletsen,  armbandjes maken, lezen.

Nou dat was het!

Groetjes de  bijna vliegende smokey

veel plezier🤗!! Naar welk land ga je????

 

Reageer