Vraag

samen een verhaal maken🤗


Reputatie 4
Badge

Hiiii!!!! Net als dat verhaal over dani en stefan wil ik een ander verhaal beginnen! (Trouwens echt zooooon leuk verhaal is het geworden😄) Ik dacht wil iemand anders beginnen? Het lijkt me leuk als het een beetje een vervolg is van dat van dani en stefan🤗. Alleen dan gaat het niet perse om dat ze verliefd zijn maar dat ze iets leuks beleven. 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat een leuk idee!

We kunnen ook dat ze dan rond de 25 zijn ofzo. En dat ze net samen gaan wonen en dat ze van alles beleven.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 4
Badge

Ja leuk! Wie wilt beginnen?

Reputatie 7
Badge +12

Anders begon jij. Lijkt me wel leuk.

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. (Ik wil het ook wel doen hoor)

Reputatie 7
Badge +12

Zoals besproken zijn ze rond de 25 en ze gaan samenwonen.

De ik-persoon is Dani.

Maya is Dani's beste vriendin.

Hier deel 1:

 

Het was een zaterdagmiddag rond 15 : 30.  Ik was aan het shoppen.

Ik schrok me rot. Ik kreeg ineens een bericht binnen van Stefan. Hij appte mij dat hij met z'n fiets op de stoeptegels was geknald. '’Tipisch hem weer! Dat doet me denken aan de dag dat we elkaar voor het eerst ontmoetten. Echt een gekke maar toch mooie dag was dat.'’ Dacht ik. 

Ik appte:

 

Ik:

'’Sukkel! Altijd kun je niet uit je doppen kijken als je aan het fietsen bent!'’

Stefan:

'’Maar lieverd, ik kan er toch niks aan doen..'’

Ik:

'’Jawel! Jij moet je toch uit je doppen kijken! Zit ik met Maya te shoppen, krijg ik weer dat ik door een onhandige klootzak word gestoord! Ben je al naar de huisarts geweest?'’

Stefan: '’Nee, zo snel ben ik daar nog niet. Ik ben aan de ander kant van de stad. Kun jij me oppikken met je auto?'’

Ik:

'’Ik ben over een kwartiertje bij je. Even wachten dus.'’

 

 

In deel 2 is het misschien een leuk idee dat ze naar de huisarts gaan en daarna nieuw meubilair voor hun huis gaan uitzoeken.

Liefs @NoahLovesYou 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Natuurlijk_anoniem  en @NoahLovesYou,

 

haha leuk en wil jij nu deel 2 doen @Natuurlijk_anoniem , want mijn computer doet steeds raar en ik weet niet of er nog iemand mee wil doen?

Wil jij deel  3 doen @Tover01  of iemand anders? Een paar regels  is al genoeg om te proberen of meer als je het leuk vindt. 

Dan doe ik wel deel 4 als mijn computer het weer normaal doet. En wie zegt wie er aan de beurt is. Jij @NoahLovesYou  net als de vorige keer of vind jij het ook leuk om te doen @Natuurlijk_anoniem ? Mij maakt het niet uit.

Eerst DNS gedoe met die computer en nu bevriest mijn beeld steeds. Ik ga opnieuw opstarten en   lees het dan wel, hoop ik.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +12

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Misschien slim om het forum op je telefoon te gebruiken? Dat doe ik ook. Heb je geen problemen met je DNS-Server.

 

Ik weet niet of het gelukt is, maar bij het whatsapp-gesprek moest Dani een beetje verontwaardigd lijken.

 

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

@candentis 

Vind je het leuk om mee te werken?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  ik moet wel eerlijk zijn dat ik daar echt geen ster in ben 🤭 wel een heel leuk idee en een lief verhaal! En ik zit een beetje verliefd te zijn hihi. Maar ik wil best af en toe een idee geven hoor!! Succes! Leuk plan! 

Liefs Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +7

Hou @NoahLovesYou  en iedereen die meeleest,

 

Ik rijd de straat in die Stefan genoemd heeft. Ik zie hem zitten op een bankje en ik toeter, zodat hij snel naar de auto toe kan komen lopen, want ik kan hier niet echt parkeren.

Stefan schudt met zijn hoofd en wijst naar zijn knie. Ik roep vanuit de auto naar hem, 'doe niet zo flauw en stap in. Ik heb nog meer te doen'.

Stefan stelt zich in mijn ogen aan en ik heb al een beetje de pest in omdat mijn middagje shoppen ook al verpest is.

Ik stap een beetje boos uit, want ik sta dubbel geparkeerd en andere automobilisten wijzen naar hun voorhoofd, omdat ik daar geparkeerd sta.

Ik wijs naar Stefan en roep ‘als je wat te klagen hebt, moet je bij hem zijn. Hij kan niet eens rechtdoor fietsen en anders zat ik nu ook lekker op een terrasje…..

Ik loop met grote stappen naar Stefan en trek heb gelijk aan zijn arm van het bankje.

Hij roept ‘au’ terwijl hij opstaat en zegt 'hoi schat, fijn dat je zo snel kon komen'.

Ik zeg 'ja ja, stap nou maar in, dan kunnen we naar de huisarts. Hoe laat kon je terecht?’

Stefan zegt 'weet ik niet. Moet je daar dan eerst voor bellen?

Ik zucht diep en tel tot 10  en zeg 'ben je ook op je hoofd gevallen?'.

Stefan zegt 'gelukkig niet en snapt niet wat ik bedoelde met die opmerking. Hij zegt:. ‘Alleen doet die knie verrekte veel zeer en mijn elleboog en ik heb het stuur in mijn buik gekregen…. maar ik ben heel blij om jou te zien’ zegt ie.

Het voelt een beetje ongemakkelijk tussen ons.

Het dringt langzaam tot me door dat Stefan echt pijn heeft en ik geef hem een goed bedoeld schouderklopje. Jammer genoeg op zijn zere schouder…..maar ja, dan had ie dat beter wat eerder kunnen zeggen…

Ik zeg ‘ik hou van je’ en zwijgend rijden we naar de huisartsenpost……

 

--

 

hoi, ik dacht ik los het zo maar even op als strakjes blijkt dar @Natuurlijk_anoniem al een stukje over dat bezoek aan de huisarts heeft geschreven…. Dan kan dat gewoon hierachter…

 

@Tover01 , kijk maar, niets hoeft en alles mag. Voordat ik ga schrijven weet ik ook nog niet wat ik schrijf en verzin meestal iets wat ik zelf heb meegemaakt of gezien heb irl of op internet en dan komt er meestal wel wat.

Dat je verliefd bent is super leuk en als ze geen ruzie hebben zijn Dani en Stefan ook heel verliefd op elkaar, dus kun je uit eigen ervaring schrijven en je hebt zelfs al met een andere jongen gekust, dus need I say more 😂 Kijk maar wat je doet, maar het lijkt mij leuk als we er nog een schrijver bij hebben. Met een paar regels kun je het verloop van het verhaal een leuke draai geven…

 

@NoahLovesYou 

weet je al wie nu aan de beurt is? Weet @Natuurlijk_anoniem dat ze over het huisartsenbezoekje en dingen kopen mag schrijven of is ze nog niet onlibe geweest.

 

Ik zie het lees het wel allemaal.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@NoahLovesYou 

Lijkt me leuk om mee te werken maar helaas heb ik straks wat toetsen waar ik voor wil oefenen, sorry.

Reputatie 7
Badge +12

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Het lijkt me wel leuk dat @Tover01 dat deel maakt.

Tover, probeer het gewoon! Lijkt me heel leuk.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi iedereen,

 

als je mee wilt doen kun je het gewoon even laten weten en dan hoor je wel of je gelijk aan de beurt bent of dat er al iemand voor je aan de beurt is en dat je dan daarna iets mag schrijven. Dat is handig om te weten, want anders schrijf je misschien voor niks iets als iemand al iets gepost heeft maar dat je dat pas ziet als het door de check is.

 

Het is hartstikke leuk en je hoeft niet echt te kunnen schrijven. Probeer gewoon een paar regels en je mag van alles in het verhaal wat je in het echt niet mag.

Ik heb al auto gereden en lekker getoeterd hahaha en als de politie dat in het echt zou zien dan had ik een vette bekeuring gekregen.

Dus wie heeft er zin.

Volgens mij is de eerste die aan de beurt komt dat die iets schrijft over dat Dani en Stefan bij de huisarts aankomen….scroll even naar boven om te kijken naar het laatste stukje dat geschreven is.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reageer