Vraag

voorhuid penis

  • 8 May 2024
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Ik ben al 12 en kan de voorhuid van mijn penis niet naar achter schuiven is dit lormaal


8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dit is niet normaal eigenlijk. Het gebeurt best vaak gloof ik. Het is wel belangrijk dat ie naar achter kan in vbm hygiene en als je aftrekt is het natuurlijk ook wel zo handig dat ie meegaat. Je kan hiermee het beste naar de huisarts gaan denk ik. Zij hebben hier wel oplossingen voor. Je hoeft je niet te schamen aangezien zij zoveel piemels zien met dezelfde problemen.

 

succes

 

Badge

het kan zijn dat je vroeger besneden bent

Reputatie 6
Badge +4

@Ikwilmijnnaamnietzeggen 123 het zou wel moet kunnen ik weet niet of je een bad hebt zoja ga daar dan ik liggen en dan na een tijdje langzaam stukje voor stukje je voorhuid naar achteren schuiven. Het kan ook als je al even onder de douche staat en als het pijn gaat doen stop je. Het hoeft ook niet allemaal in 1 x kan ook over een paar dagen verspreid. Als dit ook niet helpt zou je toch naar de huisarts moeten gaan. Suc6 laat het maar weten

Reputatie 6
Badge +4

@Ikwilmijnnaamnietzeggen 123 is het je al gelukt?

Reputatie 6
Badge +4

het kan zijn dat je vroeger besneden bent

Hij kan z’n voorhuid niet naar achteren schuiven dus hij is niet besneden

Reputatie 6
Badge +4

@Ikwilmijnnaamnietzeggen 123 is het al gelukt om iets van je voorhuid terug te schuiven?

Badge

Hoi k heb dit zelf ook gehad wat je moet doen is onder de douch hem goed nat maken en flink je vel naar onder trekken en dan weer naar boven 

Reputatie 6
Badge +4

@Geileanoniem045 

hij  moet het denk wel rustig aan doen als hij er een flinke ruk aan geeft doet het volgens giga pijn  en scheuren er misschien wel bloedvaten open en ja dan!

Reageer