Vraag

Verkracht op school

  • 25 January 2018
  • 4 reacties
  • 2125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik word de laatste tijd verkracht Door een leeraar van mij (wiskunde) op vrijdag heb ik hem altijd het laatste uur en dan wil hij altijd mij even apart houden en dan kleed hij me uit en bind me vast en tja dan neukt hij me ik schreeuw altijd maar niemand komt

Wat moet ik doen? ??

4 reacties

Erg grappig dit... 😛
Haha leuk verzonnen... zou het echt zijn zou je het ook niet openbaar op forum zetten
Dit lijkt mij verstandig om met jouw ouders te delen, zodat zij maatregelen kunnen treffen.
Voor iedereen die met seksueel geweld / verkrachting te maken heeft (gehad): check deze site even
http://www.alshetjouoverkomt.nl/

- begin quote
Als het jou overkomt
Fonds Slachtofferhulp en het Centrum Seksueel Geweld (CSG) vragen aandacht voor de hulp aan slachtoffers van seksueel geweld. Deskundige hulp is belangrijk, maar slachtoffers weten deze niet altijd te vinden. Om de beschikbare hulp onder de aandacht te brengen, zingt Jennie Lena de Nederlandstalige variant van Lady Gaga’s wereldhit ‘Til It Happens To You’, waarmee ze haar ervaringen met seksueel geweld onthulde. De videoclip ‘Als het jou overkomt’ schetst de realiteit dat seksueel geweld iedereen kan overkomen.
De cijfers liegen er namelijk niet om. Zo geeft 1 op de 8 vrouwen in Nederland aan ooit te zijn verkracht en krijgen jaarlijks 100.000 mensen te maken met seksueel geweld. Maar een heel klein percentage durft zich te melden.
Deel de video! Want iedereen moet weten dat slachtoffers na een aanranding of verkrachting 24/7 kunnen bellen naar het Centrum Seksueel Geweld op 0800-0188.
- einde quote

Voor meer info check de hele site via de link die bovenaan staat. Bovenstaande quote is slechts een (klein) gedeelte van de site

Groetjes,
M&M’s

Reageer