Vraag

telt vingeren als maagdheid verliezen?

  • 5 May 2024
  • 7 reacties
  • 325 Bekeken

Badge

Hey, ik ben Sara, net nieuw op het forum met een vraag.

Ik ben een meisje, 15 en lesbisch, en ik en mn vriendin hebben afgesproken om elkaar te gaan vingeren.

Wat ik nou niet weet is of ik dan mijn maagdelijkheid verlies? Ik bedoel het lijkt me logisch dat we dan een soort van seks hebben maar ik snap t concept van maagdelijkheid niet echt en ik weet niet of vingeren gewoon een vorm van penetratie is of echt als je het lang achter elkaar doet mss zelfs wel te maken heeft met echte seks.

Graag hoor ik het te weten van jullie! + als je hetero bent en je hebt hier ook ervaring me (dat je iemand vingerde/werd gevingerd) hoor ik ook graag een antwoord van je!


7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Je word pas ontmaagd als je gaat neuken, dus als er geen jongen bij is die je gaat neuken, kun je niet je maagdelijkheid verliezen 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 1
Badge +2

Ik denk zelf dat als je het bij iemand anders doet dat het idd maagdelijkheid verliezen is want als je bijvoorbeeld een bf hebt en hij vingert je dan zien mensen het als voorspel en dat is ook ontmaagden dusja hier mijn mening/antwoord

Reputatie 5
Badge +3

Ontmaagding is als je echt sex hebt.  Als je lesbish bent bijvoorbeeld dan heb je ook sex door bijv vingeren.ik denk als je dit met je vriendinnetje zou doen als je verkering met elkaar hebt dat het dan wel ontmaagding is. Gewoon als vrienden niet denk ik. Maar mischien zit ik er compleet naast hoor. Ik ben hetero trouwens

 

groetjes,

Reputatie 2
Badge +1

Vgm heeft vingeren niks te maken met sex je kan er vgm ook geen maagdelijkheid van verliezen je kan zo lang als je wilt vingeren zonder dat er iets van je maagdelijkheid weg gaat 

 

 

Btw hoe heb je je vriendin gevraagd om samen te vingeren  ik ben ook lesbi en heb een vriendin maar ik durf het niet te vragen

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Badge

Vgm heeft vingeren niks te maken met sex je kan er vgm ook geen maagdelijkheid van verliezen je kan zo lang als je wilt vingeren zonder dat er iets van je maagdelijkheid weg gaat 

 

 

Btw hoe heb je je vriendin gevraagd om samen te vingeren  ik ben ook lesbi en heb een vriendin maar ik durf het niet te vragen

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Hi hoi!

Als antwoord op je vraag: ik heb het niet plotseling in 1 keer gevraagd. We namen kleine stapjes verder in onze relatie, van romantisch -> sensueel -> seksueel. Met romantisch bedoel ik gewoon lieve woordjes, knuffels, kusjes wat later naar sensueel overging met zoenen, tongzoenen en daarna ook borsten aanraken. Hoe "verder" we in de relatie zaten hoe makkelijker het werd! En zelfs als je op het goede moment zit moet je er wel zeker van zijn dat ze er klaar voor is. Je kan bijvoorbeeld kleine hintjes / grapjes vertellen, of truth or dare spelen en t word zegmaar steeds makkelijker. Dit is natuurlijk zodat je het makkelijker durft, zo ging het ook bij ons (we speelde Truth or Dare online app en er kwam steeds meer tensie). Maar het is natuurlijk makkelijker om het direct te vragen, dan begin je de vraag met "zou je willen.." en maak je duidelijk dat je het alleen wilt doen als zij het wilt. Uiteindelijk ligt het gewoon aan wat voor persoon ze is, hoop dat t hielp! Groetjes, sara

Reputatie 5
Badge +3

Hey, ik ben Sara, net nieuw op het forum met een vraag.

Ik ben een meisje, 15 en lesbisch, en ik en mn vriendin hebben afgesproken om elkaar te gaan vingeren.

Wat ik nou niet weet is of ik dan mijn maagdelijkheid verlies? Ik bedoel het lijkt me logisch dat we dan een soort van seks hebben maar ik snap t concept van maagdelijkheid niet echt en ik weet niet of vingeren gewoon een vorm van penetratie is of echt als je het lang achter elkaar doet mss zelfs wel te maken heeft met echte seks.

Graag hoor ik het te weten van jullie! + als je hetero bent en je hebt hier ook ervaring me (dat je iemand vingerde/werd gevingerd) hoor ik ook graag een antwoord van je!

Vroeger zeiden ze dat je je maagdelijkheid verloor als je maagdenvlies werd doorbroken (in je vagina) echter de een heeft dit sterk aanwezig en d ander weinig tot haast niet aanwezig (dit maagdenvlies). Je zou dus met vingeren, vingers in je vagina of van iemand anders kunnen zeggen dat je je maagdelijkheid “verliest” omdat je dus in de vagina gaat, hiermee verlies je dus je vagina omdat er iets in is geweest. 

Reputatie 3
Badge

hey sara

volgens mij is het bij lesbische als je met elkaar heb geschaard ik weet niet of dat je weet wat dat betekent dus zet ik hier ff een linkje neer daar kan je dan op kijken en ook hoe dat het moet  https://vrouwuitdekast.nl/lesbische-seksualiteit/seks-met-vrouw/

Reageer