Vraag

nieuwe aftrek technieken


Reputatie 5
Badge +3

Hoi hoi.

hebben jullie mischien wat aftrek manieren die jullie lekker vinden? Normaal doe ik altijd gewoon mijn hand op me penis zetten en mijn voorhuid gewoon heen en weer over mijn eikel. Maar soms word dit een beetje saai.

ik hoor graag jullie antwoorden.

 

groetjes


15 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Je gaat op je rug liggen beste is helemaal naakt voor betere ervaring

Je doet je benen vooruit 

Je doet je enkels over elkaar maar niet je benen ja lastig uit te leggen beetje dat de boven kant van je hak boven op je andere voet ligt

Dan strek je je benen zo hard als je kan en je knijpt je billen beetje aan 

En dan ga je aftrekken en als je echt super goed wil moet je nadat je bent klaargekomen zolang mogelijk door gaan het is heel gevoelig maar wel leuk

Suc6 laat maar weten hoe het was

Reputatie 5
Badge +3

Je gaat op je rug liggen beste is helemaal naakt voor betere ervaring

Je doet je benen vooruit 

Je doet je enkels over elkaar maar niet je benen ja lastig uit te leggen beetje dat de boven kant van je hak boven op je andere voet ligt

Dan strek je je benen zo hard als je kan en je knijpt je billen beetje aan 

En dan ga je aftrekken en als je echt super goed wil moet je nadat je bent klaargekomen zolang mogelijk door gaan het is heel gevoelig maar wel leuk

Suc6 laat maar weten hoe het was

Dank je wel voor de tip! Ga het vanavond proberen. Ik laat weten of het het waard was.

Reputatie 7
Badge +17

Veel plezier.

Reputatie 3
Badge +4

Je gaat op je rug liggen beste is helemaal naakt voor betere ervaring

Je doet je benen vooruit 

Je doet je enkels over elkaar maar niet je benen ja lastig uit te leggen beetje dat de boven kant van je hak boven op je andere voet ligt

Dan strek je je benen zo hard als je kan en je knijpt je billen beetje aan 

En dan ga je aftrekken en als je echt super goed wil moet je nadat je bent klaargekomen zolang mogelijk door gaan het is heel gevoelig maar wel leuk

Suc6 laat maar weten hoe het was

Dank je wel voor de tip! Ga het vanavond proberen. Ik laat weten of het het waard was.

Is goed ben benieuwd 

Reputatie 6
Badge +4

Op je buik op bed

hem tussen twee matrassen in parkeren 

ergens buiten

Reputatie 5
Badge +3

Veel plezier.

Hey. Heb het geprobeerd en was wel geil. Was een wat ander gevoel dan normaal, dus thanks

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Rick123 en @Anoniem 1515 

Als je op je buik op bed wilt masturberen, doe het dan wel met een kussen ertussen en niet echt rechtstreets op je matras. Anders kan het gevaarlijk zijn!

Maar het is inderdaad wel lekker :)

(heet ook wel prone masturbation, en dan kun je vervroegde ejaculatie krijgen wat je niet wilt)

Groetjes, ItzJustin

Reputatie 5
Badge +3

Hi @Rick123 en @Anoniem 1515 

Als je op je buik op bed wilt masturberen, doe het dan wel met een kussen ertussen en niet echt rechtstreets op je matras. Anders kan het gevaarlijk zijn!

Maar het is inderdaad wel lekker :)

(heet ook wel prone masturbation, en dan kun je vervroegde ejaculatie krijgen wat je niet wilt)

Groetjes, ItzJustin

Thanks voor de tip!

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Rick123 en @Anoniem 1515 

Als je op je buik op bed wilt masturberen, doe het dan wel met een kussen ertussen en niet echt rechtstreets op je matras. Anders kan het gevaarlijk zijn!

Maar het is inderdaad wel lekker :)

(heet ook wel prone masturbation, en dan kun je vervroegde ejaculatie krijgen wat je niet wilt)

Groetjes, ItzJustin

@ItzJustin waarom zou op je buik op bed gevaarlijk zijn? Alleen als je sperma heb zou ik er iets onder doen maar ik zou niet weten waarom het gevaarlijk zou kunnen zijn 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rick123 

Je kan op deze link kijken: https://www.healthline.com/health/healthy-sex/prone-masturbation

Groetjes ItzJustin 

Badge

ik doe deze heel vaak en het voelt gwn zo goed

je gaat 15 minuten op je hand zitten

en dan masturberen en denk dan aan een meisje die je neukt

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Rick123 

Je kan op deze link kijken: https://www.healthline.com/health/healthy-sex/prone-masturbation

Groetjes ItzJustin 

Thanks. Heb het eigenlijk ook niet meer gedaan aangezien ik het een beetje onhygienish vond en niet zo makkelijk. Mijn bed kraakt ook nogal

Reputatie 6
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Ik doe het wel gewoon ik heb nog geen sperma of voorvocht dus mijn laken blijft schoon 

Reputatie 7
Badge +7

Snap ik @Anoniem 1515 maar ik doe het vooral niet voor mij veiligheid. 

Ik zou het in ieder geval wel met een kussen doen@Rick123 anders ga je later problemen met seks krijgen. 

Liefs, Itzajudrin

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Op je buik op bed gaan liggen en dan met je stijve over je matras of over een kussen wrijven alsof je aan het neuken bent. Wel een handdoek ofzo eronder doen voor het klaarkomen. Je kan het ook doen met je onderbroek of trainingsbroek aan en dan klaarkomen in je onderbroek. Als je een tweepersoonsbed hebt zoals ik met twee losse matrassen kan je hem ook tussen de twee matrassen stoppen en dan op en neer gaan.

Reageer