Vraag

is het normaal om met iemand van 24 te hebben?

  • 26 January 2024
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

haiii ik ben 13 (meisje) en heb best veel problemen ik heb autisme en social anxiety en BPD en ik ben hier heel erg door gepest en ik was op reddit met mensen aan het praten over mijn BPD en mn trauma en hoe ik daar suicidaal van word en iemand reageerde daarop en we werden vrienden en we hebben elkaar toegevoegt op discord en  ja we begonnen dus te daten en ja maar zij is dus een heel stuk ouder dan mij en ja ik weet dus niet hoe ik dat tegen mn ouders moet zeggen want ze weten wel dat ik op meiden val maarja dat dus


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey, vervelend dat je zoveel problemen hebt, veel sterkte daarmee.

Ik vind het leeftijdsverschil echt veel te groot. Zij zit in een totaal andere leeftijdsfase. Je kent haar niet persoonlijk, dus ben je dan wel echt verliefd? ( Kan natuurlijk wel, geen haat, maar misschien toch even goed over nadenken)

Maar ja, als ze je goed helpt is het vast fijn om met haar te praten. Misschien kan je beter een vriendschappelijke relatie aangaan?

Ik ben bang dat als je dit aan je ouders verteld dat zij dat niet goed gaan vinden. Waarschijnlijk gaan ze ongeveer hetzelfde zeggen als ik hierboven. ^

 

Reputatie 2
Badge +2

Het is niet raar voor jou, maar wel voor die persoon van 24. Die leeftijd is iemand al volledig ontwikkeld en moet geen relatie hebben met iemand 11 jaar jonger.

Reputatie 6
Badge +4

Wat naar dat je problemen hebt, maar de leeftijdsverschil is wel erg groot ik zou maar uitkijken. Misschien is het een idee om via je huisarts met een psycholoog te praten hij/zij kunnen je echt helpen 

Reageer