Vraag

grote schaamlippen

  • 6 May 2024
  • 7 reacties
  • 352 Bekeken

hee, ik ben 16 jaar oud en ik heb best grote schaamlippen en ben er heel erg onzeker over. ik ben bang dat jongens het vies vinden en me hierdoor gaan afwijzen. Ik vind op dit moment ook een jongen heel erg leuk maar ik durf niet meer te doen dan zoenen. vaak zeg ik dat ik er niet klaar voor ben of ik ongesteld ben terwijl ik dat niet ben. En als het ooit gaat gebeuren ben ik zo bang dat hij er dan wat van zegt en misschien er dan grapjes over gaat maken met z’n vrienden. daarom heb ik nu echt het gevoel dat ik het moet afkappen want ik durf het gewoon niet. Hij is zelf ook nog maar 16 en ben bang dat ik dan de eerste voor hem ben en hij zich kapot gaat schrikken. ik heb dit probleem al wel met mn moeder besproken omdat ik er nu al langer dan 2 jaar mee zit. ze heeft gezegd dat het heel normaal is en ik maar eens moet gaan kijken op internet, maar die van mij zijn nog erger dan andere schaamlippen waardoor dit me nog onzekerder heeft gemaakt :(

 

Weten jullie of jongens dit wat uit maakt?

 

 


7 reacties

Badge

Ik ben een jongen en voor mij persoonlijk maakt dat niet zo uit ik vind het ook niet vies ofzo.

Reputatie 6
Badge +3

Maakt jongens echt niks uit (in mijn ervaringen dan)

 

mn vriendje vindt ze juist heel leuk lol we noemen ze samen gordijntjes of flapjes 😂

 

sws als een jongen jou afwijst over jouw lichaam of uiterlijk en daarover grappen maakt, is hij niet “the one” maar heel onvolwassen. Al helemaal over iets waar jij niks aan kan doen en compleet natuurlijk is!

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi, nee hoor dat maakt echt helemaal niets uit. Je bent zoals je bent en dat is helemaal goed zo! Net als penislengtes. Het is gewoon je lijf en je vriend zal van je houden zoals je bent! Niet belangrijk hoe klein of groot je bent waar dan ook 🙂 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Anoniem1976 

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik zou het zelf niet raar of vies vinden. Accepteren zoals je bent en als een vriendje dat niet kan is hij het jou niet waard. 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik ben het eens met de anderen. Maakt helemaal niks uit en  je bent top zoals je bent! Geen zorgen over maken! 

Liefs Tover xxx

Ik vind het best wel lekker. Mijn vriendin heeft het ook

Reputatie 1
Badge

Hi, ik zou het niet gek vinden hoor het hoort gewoon bij jou en zoals je bent als hij jou daarop afwijst is hij niet de goede persoon 

Reageer