Vraag

naar havo of vwo 3?

  • 3 May 2024
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii

Ik zit nu in havo 2, ik deed het in het begin van het jaar heel erg slecht en alle jaren daar voor gewoon gemiddeld zegmaar. Maar ik heb meer dan een half jaar geleden pillen gekregen voor mijn adhd en sindsdien gaat school veel beter. Ik haal nu veel hogere cijfers dan eerst (tussen de 7,5-9 meestal) en ik kan nu dus met mijn cijferlijst naar vwo 3 als ik zou willen. Ik dacht eerst dat ik dat niet wilde maar ik weet nog niet wat ik later wil doen en mijn allergrootste droom is om naar Cambridge te gaan in Engeland maar daar heb je minimaal vwo voor nodig. Ik heb al tegen mijn mentor gezegd dat ik naar havo 3 wil en de leerling gesprekken zijn al geweest maar er komt er volgensmij nog een aan het einde van het jaar. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen en weet iemand of vwo 3 veel zwaarder is dan havo 3? Alvast bedankt! 


2 reacties

Reputatie 6

Doe gewoon, en wat de moeilijkheidsgraad is, verschilt per persoon.

Maar als je het doet, je kan altijd weer naar havo of anders náár je havo weer naar het vwo (na je examens), dus dat zou gewoon goed moeten gaan.

Dit had ik gedaan dan.

 

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou naar vwo gaan proberen als dat volgend jaar toch te moeilijk voor je is kan je altijd terug stromen 

Reageer