Vraag

vriendin is op dezelfde jongen verliefd

  • 8 May 2024
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Hey hoi, nou het zit zoo ik zit dit jaar in de eerste en ik vind een jonge zooo leuk ik denk zoizoo wel 5x pre dag aan hem! Maar dan denk je ik zie het probleem niet maar, mijn vriendin is op precies de zelfde verliefd en zij weet het niet van mij maar ik wel van haar!! Want op het moment dat ik het tegen mijn vriendinnen groep wou vertellen dat ik verliefd ben zatten zij al een beetje te smoezen en toen vroeg ik wat er was en toen zijden ze dat ze verliefd was op **** was een ik dus OOK!!! Ik durf het nog steeds niet te zegen omdat ik dang ben dat ze dan geen vriendinnen meer wil zijn. Nu heb ik het wel al aan een iemand verteld en die staat nu aan mijn kant  maar wat moet ik nu doen???? Het niet aan haar vertellen en het nog voor mezelf houden of het aan haar vertellen???


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lean 

Dat is eigenlijk je eigen keuze, er is niet per se een 'goed of fout'.

Het heeft allebei zijn eigen voordelen, als je er niet teveel mee wilt zitten kun je het gewoon vertellen. Ik denk eigenlijk niet dat super erg zou zijn. Aan de andere kant, als je het gewoon voor jezelf wilt houden is dat ook prima.

Maak een keuze dat voor jou goed voelt ;)
Succes

Groetjes ItzJustin

Badge

Heel erg bedankt ik ga er over na denken. 🥰

ligt eraan persoonlijk zou ik het vertellen. als ze dan boos wordt is ze (in mijn ogen) geen echte vriendin. echte vrienden blijven bij elkaar, ookal zijn er ups en downs

 

 

groeten mij

Badge

Ja dat dacht ik ook al maar wel bedankt. 🤩 

Reageer