Vraag

Wie krijgt er meldingen als er een nieuw topic of reactie word geplaatst?

  • 29 April 2024
  • 9 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

En waarover krijg je het?

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 


9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Wees Jezelf Bij Mij , 

 

Wat een goede vraag! Wij, de moderatoren, werken in shifts van 3 uur. Om 10 uur is de eerste shift, tot 13 uur. Daarna is er een nieuwe shift om 15 uur tot 18 uur. En 's avonds is de laatste shift van 20 tot 23 uur. Gedurende die shifts zijn wij ingelogd op het forum (maar wel een soort specialere versie) en zien wij alle nieuwe topics of reacties die geplaatst zijn/worden binnenkomen. Deze lezen we dan en keuren die dan goed/af.  Dus we krijgen alleen een melding als we ingelogd zijn op het forum en aan het modereren zijn. 

 

Heb ik zo jou vraag beantwoord?

 

Groetjes Kim (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +12

@Kim_12345 

Ja! Dat is wat ik bedoel.

Mijn vraag is ook voor de forummers. Want je kunt namelijk kiezen of je een melding voor subfora ofzo kunt krijgen. Ik wil zelf geen meldingen via de mail, want dan kan er een risico komen dat iemand erachter komt dat ik hier actief ben.

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +17

@Wees Jezelf Bij Mij Ik heb melding wel aan staan. Anders moet ik handmatig bij gaan houden waar gereageerd is en dat is me te veel werk 😂  Maar ja, niemand kan verder in m’n mail dus dat is geen risico voor mij.

Reputatie 7
Badge +17

 En 's avonds is de laatste shift van 20 tot 23 uur.

@Kim_12345 Wel netjes dan dat er soms om 00:00 nog berichten gechecked worden.

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @tim16 , 

 

Wat lief dat je dat opmerkt! Soms loopt een dienst uit of komt een collega nog even extra modereren. 

 

Groetjes Kim (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +13

Ik ben geabonneerd op alle subforums, want mijn ouders gebruiken toch mijn google account niet. Maar voor het geval dat ben ik niet geabonneerd op de seksualiteit subforum, meestal is het toch alleen maar seks-vragenlijsten. Maar ik kijk af en toe in incognito modus bij seksualiteit 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

@Anoniemxv 

Ik heb weleens verteld hier op het forum dat m'n vader alles ziet wat ik doe. Dus vind ik het niet bepaald zo'n prettig idee om in m'n mailbox allemaal berichten van de KT te krijgen.

 

Zoals jullie trouwens zien heb ik m'n gebruikersnaam een tikje veranderd.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +13

@Anoniemxv

Ik heb weleens verteld hier op het forum dat m'n vader alles ziet wat ik doe. Dus vind ik het niet bepaald zo'n prettig idee om in m'n mailbox allemaal berichten van de KT te krijgen. misschien een eigen (geheime) account aanmaken dan? En dan wisselen van account in je mail

 

Zoals jullie trouwens zien heb ik m'n gebruikersnaam een tikje veranderd. ja ik zag het, alleen vind ik het minder lekker lopen dan @wees jezelf bij Noah. Maar ja, dat is mijn mening:)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Groetj@Anoniemxv 

 

Reputatie 7
Badge +12

@Anoniemxv

Ik heb weleens verteld hier op het forum dat m'n vader alles ziet wat ik doe. Dus vind ik het niet bepaald zo'n prettig idee om in m'n mailbox allemaal berichten van de KT te krijgen. misschien een eigen (geheime) account aanmaken dan? En dan wisselen van account in je mail

Ik weet het niet zo goed. m'n vader zou er toch wel een keer achter komen.

 

Zoals jullie trouwens zien heb ik m'n gebruikersnaam een tikje veranderd. ja ik zag het, alleen vind ik het minder lekker lopen dan @wees jezelf bij Noah. Maar ja, dat is mijn mening:)

Ik maak er nog wel een topic over.

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Groetj@Anoniemxv 

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reageer