Vraag

Weet iemand een betere gebruikersnaam?

  • 30 April 2024
  • 16 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

IK heb mijn gebruikersnaam verandert zoals jullie zien. Alleen vind ik net zoals @Anoniemxv dat Wees Jezelf Bij Noah beter klinkt.

Hebben jullie suggesties?

Ik vind Wees Jezelf Bij Mij namelijk slechter klinken.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 


16 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Iemand tips?

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +7

Heyy heyy @Wees Jezelf Bij Mij 

Ik ken jou natuurlijk als Wees Jezelf Bij Noah, maar het is wel je eigen keuze! :) Misschien is het leuker als je het vertaald naar Engels? Be yourself with me? (Ik sta net een 6 voor Engels dus sorry haha als het niet grammaticaal correct is hihi;)) 

Liefs xxx Banaantjeeee <33 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi! Als je die andere beter vind ga je lekker terug toch? 🙂 Of kies iets dat bij jou past en dat mooi klinkt als naam. Een knuffel of kledingstuk of een voorwerp dat je mooi vind. In combinatie met Noah. Het is wel handig om iets te kiezen waarvan je verwacht dat je dat lang mooi blijft vinden. Maar kies vooral iets waar je zelf helemaal achter staat! 💪 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Ik weet het niet zo goed.

@Banaantjeeee 

Ik vind Be Yourself With Me wel leuk klinken.

@Tartan14 

Ik vind iets met wees jezelf ook wel goed klinken.

 

Iets met regenboog vind ik ook wel leuk.

Wat dachten jullie van:

Wees Jezelf Onder De Regenboog

​​​​​​Of

​​​​Wees Jezelf Under The Rainbow

Of

​​​​​Be Yourself Under The Rainbow 

 

Welke is de beste?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Of : RainbowNoah of NoahLovesYou 

Kan ook ♥️ liefs voor jou, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hey hey! Ik vind zelf ~Be yourself under the rainbow~ het leuksteXD! Maar jij zegt dat je ~Wees jezelf~ goed vindt klinken, dus ik denk dat ~Wees jezelf under the rainbow~ het leukst bij jou passen!! xD

Liefs xxx Banaantjeee <33

Reputatie 7
Badge +12

@moderator

Ik wil NoahLovesYou wel.

 

Alvast bedankt.

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

 

P.S. @Tover01 

Love you too 😘

Reputatie 7
Badge +12

@Banaantjeeee 

Ik laat Wees jezelf bij mij wel bij m'n handtekening staan.

Reputatie 7
Badge +5

@Wees Jezelf Bij Mij 
Meestal als ik een gebruikersnaam moet verzinnen pak ik woorden die ik associeer met mezelf uit een andere taal (fun fact: candentis betekent gloeiend in het Latijn. Gloeiend is in het Engels glowing en lijkt op 1 van de namen die ik gebruik om anoniem te blijven: Glow)

Ik heb misschien een paar woorden die je kan gebruiken om misschien op verdere ideeën te komen ook al heb je al wat usernames bedacht.

Arcoiris: (eigenlijk arcoíris) Spaans voor regenboog. Ik denk dat deze username een beetje moeilijk te onthouden is maar NoahDelArcoiris?
Betekent in het Spaans “Noah van de Regenboog”. DelArcoiris kan ook misschien (betekent: van de regenboog). 

Hua: (eigenlijk huā) Chinees voor bloem. 
Meigui: (eigenlijk méiguī) Chinees voor roos. Rozen representeren/staan symbool voor de regenboog en de regenboog. 

Je kunt ook iets met het woord vrede doen in andere talen! Want een regenboog staat geloof ik ook voor vrede. 

En naar mijn mening vind ik “Wees Jezelf Onder De Regenboog” wel leuk maar ook de complete Engelse versie “Be Yourself Under The Rainbow”

Reputatie 7
Badge +13

Ik vind Wees jezelf bij Noah zo lekker klinken omdat het soort van rijmt

@moderator

Ik wil NoahLovesYou wel.

 

Alvast bedankt.

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

 

P.S. @Tover01 

Love you too 😘

En je naam moet je veranderen in het topic "naam veranderen" ofzo iets

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

@Anoniemxv 

Ja weet ik. Alleen op de een of andere manier had iemand anders het gedaan en werkte het wel.

@candentis 

Ik zal het voor de volgende keer bewaren. Voor nu vind ik NoahLovesYou wel leuk. Ik zal het nu aanpassen.

Liefs (straks niet meer) @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +5

@Wees Jezelf Bij Mij 

Oke! Veel succes! Ik weet zeker dat die naam mooi is!

Reputatie 7
Badge +7

Hi @NoahLovesYou ,

 

speciale service voor jou  😊 Je naam is aangepast hoor!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ga je die nemen? Oh wat vet dat je dat idee kiest 🤭  zeer vleiend ! Veel plezier ermee!! ♥️ 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Mooie nieuwe naam @NoahLovesYou echt heel leuk!!😊

Liefs van mij :)

Reputatie 7
Badge +12

THX.

Liefs @NoahLovesYou 😘

Reageer