Vraag

Vraag aan de kindertelefoon

  • 5 January 2024
  • 14 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Is het misschien een idee als er een sub-forum komt genaamd “geloof” 

zodat je daar al je vragen kan stellen over ALLE geloven

maakt niet uit waar je in gelooft 

Ik ben zelf  Christelijk


Dit topic is gesloten

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat een mooie vraag stel jij! Wat leuk dat je meedenkt om het forum te blijven verbeteren.

Het is met de huidige indeling inderdaad niet gemakkelijk om een onderwerp zoals dit in een categorie onder te brengen.

Ik geef jouw vraag door aan de community manager. We zullen hier zeker over gaan nadenken.

 

Groetjes, Mariska

 

Reputatie 4
Badge

Oké cool, ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken

Reputatie 5
Badge +1

Goed bezig! Ik ben ook christelijk en er moet ruimte voor zijn om erover te praten! Hopelijk gebeurt het ook!

Reputatie 7
Badge +9

ik geloof zelf nergens in en vind het ook niet echt nodig om een aparte plek te hebben.

mijn mening is niet omdat ik tegen het geloven ben ofzo, maar omdat als je een aparte plek voor de gelovers doet dan denk ik dus dat je dat doet omdat zij onder de rest staan of er juist boven.

als het bijvoorbeeld is: “wil christelijk zijn maar ouders niet” kan dat prima in een ander sub-forum 

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik denk dat misschien het wat breder getrokken kan worden, bijvoorbeeld "levensbeschouwing",  zodat ook humanisme, natuurvisie  en andere overtuigingen een plek krijgen. Verder op zich geen gek idee. Wmb dan ook een apart sub forum voor bepaalde genitale  lengtes en fysieke hulpmiddelen, dan zijn die ook mooi ingekaderd.

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Spidy87@Anneli Er zijn hier vaak genoeg topics over geloof langs gekomen dus de ruimte om erover te praten is er zeker. Dat er nog geen aparte categorie voor is wil niet zeggen dat je er niet over kunt posten.

Voor de overzichtelijkheid is het misschien wel handig. Ik heb er verder ook niks op tegen of zo.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik sluit me aan bij @Tover01. ‘Levensbeschouwing’ is een goede titel voor een nieuwe categorie.

Reputatie 7
Badge +11

Levensbeschouwing is een goede titel. Ikzelf geloof niet, maar ik snap dat het fijn is om het in een bijpassend subforum te zetten!

 

Liefs,

       M.

Reputatie 4
Badge

@Mariska H veel mensen zeggen dat het “levensbeschouwing” moet heten omdat het dan wat breder getrokken is en dan je het in dat sub-forum ook humanisme, natuur visie en andere overtuigingen een plek krijgen, ik ben het daar ook wel mee eens dus kunt u dat bij de comunitty maneger erbij in brengen alstublieft?

Reputatie 7
Badge +18

Uitstekend idee weer @Tover01 !  Je moet als je oud genoeg bent ook vrijwilliger worden bij de KT. Die vragenlijst voor de moderators was ook al jouw (top) idee. De term levensbeschouwing beperkt zich niet tot een Godsgeloof maar omvat alle vormen van overtuigingen en inzichten over het bestaan en de (on)zin daarvan. Goed plan!

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

We gaan dit idee bespreken en komen er begin februari op terug!

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +13

Is er al iets komen @Luuk of iemand anders? Het is nu al eind februari namelijk

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Spidy87 & @Tover01,

Ikzelf geloof niet, maar ik snap zeker dat het fijn is voor de mensen die wel geloven dat er een nieuw subforum komt.

Ik vind (net zoals veel anderen) dat levensbeschouwing een goede titel ervoor is!

Groetjes, Monkeyboy08 ​

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal, 

 

We voegen twee topics met een vergelijkbare vraag samen in één discussie: 

 

Dit topic sluiten we daarom.

Luuk