Vraag

tijden van reacties

  • 12 March 2024
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi, ik ben een meisje van 14 maar dat boeit nu niet echt.

er staat vaak bij die reacties dat je zoveel dagen/uren geleden het online hebt gezet. maar voor mijn gevoel klopt dat niet. ik heb reacties van mij gezien die dan gister zijn verstuurd. soms zie je dat je iets een uur geleden hebt verstuurd en dan staat er dus 1 uur geleden en dan is die net 3 minuten geleden ofzo door de kt goedgekeurd. en zoals ik al zei. ik heb reacties die dan volgens de site gister zijn verstuurd maar ik weet zo'n 79% zeker dat ik gister geen reacties heb verstuurd.

hoe kan dat? het kan ook mijn verbeelding zijn dus daarom ga ik het testen door hier de tijd en datum onder te zetten om te kijken hou dat werkt. ook hoop ik een uitleg te krijgen wat mijn hoofd snapt dit niet.

14:28 12-03-2024


4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

tsja dat is wel irritant maar wel handig dat je nu die datum er bij zet!

Liefss F

Reputatie 7
Badge +4

Hai @ikweethetnietmeer2009 ,

 

Interessante vraag stel je. Maar helaas heb ik geen enkel idee hoe het werkt, dus je hebt nu even niets aan mij.

Maar ik ga je vraag wel doorsturen naar de community managers, hopelijk weten zij of een collega wel hoe dit zit.

Dus wordt vervolgd!

 

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

@ikweethetnietmeer2009 Voor zover ik weet is de aangeven tijd, de tijd waarop je de reactie verstuurd hebt. Dus als deze reactie van mij over een uur wordt goedgekeurd staat er ‘1 uur geleden’.

Reputatie 7
Badge +3

@ikweethetnietmeer2009 ,

 

Wat @tim16  zegt klopt. Het gaat om de tijd waarop je de reactie verstuurd hebt. Wanneer wij een bericht goedkeuren heeft daar geen invloed op. 

 

Heb je het idee dat dat niet klopt? Bij jouw voorbeeld in je openingspost klopt dat (Na het eerste uur worden tijden worden afgerond op hele uren). 

 

Groet, 

Luuk

Reageer