Vraag

Moet alles typen

  • 3 November 2023
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 7
Badge +13

Beste KT, kunnen jullie veranderen dat als ik @Anoniemxv wil schrijven, niet mijn hele naam moet schrijven maar gewoon boven uit komt? Het is heel irritant dat ik alles moet schrijven als ik bijvoorbeeld 'groetjes mij, @Anoniemxv ' wil schrijven.

Groetjes mij @Anoniemxv 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniemxv,

Je bedoelt dat je eigen forum-naam altijd bovenaan staat als je een @ typt in een reactie? Dat zou wel handig zijn, dus misschien kindertelefoon is dat een idee dat je eigen forum-naam bovenaan staat als je een @ typt.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemxv ,

 

dat vind ik een heel goed idee, en @Monkeyboy08 , bedankt voor de verduidelijking. Ik geef het door aan de community manager en ik hoop dat ze het bij de eerstvolgende bespreking mee kunnen nemen.

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +13

Sorry, ik had mijn vraag duidelijker moeten maken. Maar fijn fijn dat @Monkeyboy08 dat al heeft gedaan

-mij

Reputatie 7
Badge +3

@Anoniemxv, @Monkeyboy08 ,

 

We zijn hier nog naar aan het kijken of we dat aan kunnen en willen passen. Nu staat het zo ingesteld dat de gebruiker die als laatste een bericht geplaatst heeft bovenaan komt te staan. 

 

Ik ben benieuwd of er veel behoefte is op het forum om het te passen zodat jouw eigen naam bovenaan staat (geen garantie of dat technisch aangepast kan worden)? 

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +13

Ole, misschien is het een idee dat mensen hier kunnen laten weten of ze dat willen?

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Anoniemxv@Luuk 

Ik heb een topic aangemaakt met een poll, dus mensen hoeven hier niet te reageren :)

Groetjes, Monkeyboy08

Reageer