Vraag

Het inloggen werkt niet

  • 20 November 2023
  • 15 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hoi moderators en mede-forummers,

Ik kan op mijn telefoon geen reacties plaatsen en klavertjes geven, maar op mijn chromebook wel.

Op mijn telefoon sta ik bovenaan wel ingelogd, en als ik op mijn profiel klik, staat er wel zo van ¨bewerk profiel¨, maar als ik dan een klavertje wil geven op een reactie of topic, dan krijg ik een melding ‘log in’, ik vul dan mijn gebruikersnaam + wachtwoord in, maar dan zegt hij: ‘Je aanvraag kan niet verwerkt worden, Herlaad de pagina en probeer opnieuw.’  Ik heb dit al de hele dag geprobeerd om in te loggen op mijn tel.

Maar op mijn chromebook kan ik alles wel, dus hoe kan dit en is dit ook een probleem bij anderen?

Groetjes, Monkeyboy08


15 reacties

Hallo @Monkeyboy08 

 

Wat  goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Anne - De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb dit ook, maar dan op mijn laptop, ik heb ook om een nieuw wachtwoord gevraagd door op wachtwoord vergeten te klikken, maar dat werkt niet.

Liefs,

          M.

Hoi @Monkeyboy08 ,

Ja, dat had ik ook! In een incognito tabblad lukte het wel.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi,

Had ik ook, bij mij was het over toen ik uit en toen weer ingelogd had.

Groetjess

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb dit probleem ook sinds vanochtend ugh echt heel vervelend!

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen,

Fijn dat ik niet de enige ben! Ik kan plotseling nu wel weer alles op mijn telefoon, dus het is bij mij weer normaal.

Alsnog bedankt!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +8

Ik had het probleem vanmiddag na school (dus rond 2- 3 uur). En het was echt stom. Maar nu is het wel weg want ik typ dit gewoon weer op mijn telefoon. Is dit nogsteeds so bij andere of is het ook bij jullie weg gegaan na een paar uurtjes??

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan ook gewoon inloggen op m’n telefoon dus het probleem zal wel opgelost zijn.

Reputatie 7
Badge +11

Werkt weer!

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet niet hoe het bij jullie wel werkt, maar bij mij werkt het nog steeds niet...

Reputatie 7
Badge +3

Ik weet niet hoe het bij jullie wel werkt, maar bij mij werkt het nog steeds niet...

Hoe gaat het nu? Het zou allemaal moeten werken. Klopt dat?

 

Groet, 

Luuk

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben telkens ineens uitgelogd, wat normaal niet zo was. Maar verder werkt het wel.

Reputatie 7
Badge +7

Ja heb ik ook! Word ook ineens telkens uitgelogd.

Ik moet me ook vaker opnieuw aanmelden dan eerst, verder werkt het wel .

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Afgelopen 9 dagen bleef ik gewoon ingelogd, maar nu niet meer en kan ik (zoals 10 dagen geleden), enkel op mijn chromebook reacties geven en niet op mijn telefoon. Ik hoop morgen wel weer.

Groetjes, Monkeyboy08

Reageer