geen sociale media

  • 1 April 2024
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben 14 en mijn vader checkte eergisteren mijn telefoon (Snapchat)

Er was een jongen die “mhmm🥰” had gestuurd in een sarcastische manier maar toen mijn vader dat appje openden vatte hij dat anders op

Daarnaast waren er wat streaks selfies van mij gesaved in de chat en mijn vader lag de verkeerde link

Alsof het nog niet erg genoeg was was er nog iemand van quick add die vroeg om een foto

mijn vader vertelde me dat dit is hoe naaktfoto’s worden gemaakt mensen worden bedreigd en gechanteerd 

terwijl dat allemaal niks te maken had met de snap streak

hij(mijn vader )vroeg waarom ik die streak van mijn gezicht had gemaakt en ik had niet echt een reden waarom het was gwn iets wat ik deed omdat ik een zwart scherm saai vond 

en ik bdl hoe leg ik dat aan m’n vader uit

mijn vader vind me nu een teleurstelling een dom meisje 

een stom meisje 

En ik mag totaal geen sociale media meer gebruiken.

 

Ik heb meningen nodig 


1 reactie

Hai Tanish,

Ik snap je echt helemaal, ik mag van mn moeder sws geen snapchat, maar nadat ik voor de grap mensen heb geshipt en met mn junior mentor appte en had gezegd dat ik 2 klasgenoten echt heel cute vond samen, mag ik 1. niet meer whatsapp gebruiken 2. nu denkt ze dat er iets speelt  tussen mij en mn junior mentor.  Ook valt er met haar (mn ma) weinig uit te leggen. Misschien kan je met hem praten en  het hem proberen uit te leggen??

succesjes!

 

Reageer