Vraag

net uit de kast gekomen bij me moeder

  • 17 December 2023
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hey hallo ik ben net uit de kast gekomen als bisexueel bij me moeder ze reageert er heel goed op alleen nog niet bij me vader ( ze zijn gescheiden) allen volgens mij vind hij de LHBTQ+ allemaal onzin dus hoe moet ik het aan hem vertellen ik zie hem dit weekend 

 

groetjes juna 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Als je je niet fijn voelt om het hem te vertellen omdat hij negatief zal reageren zou ik het afwachten en misschien niet doen. 

Maar als je het echt wilt doen zou ik eerst een beetje vragen aan je vader wat hij ervan vind. Zeg iets zoals "voor het laatsts was het paarse vrijdag" en dan een beetje kijken hoe hij reageert. Misschien kun je daarvan besluiten of het handig is om uit de kast de komen of niet. 

Vaak als mensen negatief zijn over de lhbti dan gaan ze ook negatief zijn tegen jou 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik heb niet echt een tip maar wil je wel succes wensen! Sterk dat je al naar je mam bent gegaan. Mooi dat je dit doet en dan kunt zijn wie je bent! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +3

Wees gewoon eerlijk. Hij wil nou eenmaal waarschijnlijk dat jij gelukkig bent. Je kunt ook je moeder om tips vragen!

Succes!

Reputatie 4
Badge +1

Heyy @just.a.normal.bi.girl 

Als je denkt dat je vader anti lhbtq is probeer dan eerst de waters te testen wat @LampenKap  ook zei je bent nooit verplicht om uit te kast te komen ookal wil je dat misschien graag als je denkt dat die slecht zal reageren denk na over wat er dan gebeuren zal heb een plan ik stuur heel veel liefde en geluk jouw kant op

Groetjes kath

Reputatie 3
Badge

Thanks allemaal 

groetjes

Reageer