Vraag

zm poging is mislukt... wat nu?

  • 15 December 2023
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Heee, ik had gister iets gegeten met *** De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

is heel erg giftig en dodelijk.

Ik had alleen zegmaar 3x zo veel genomen als wat dodelijk was en dat wel een beetje verspreid mr wel binnen 24 uur. Ik ben alleen dus weer wakker geworden en ik ben er nog.

Ik weet oprecht niet wat ik nu moet doen... ik ben namelijk wel bang dat ik iets heb beschadigd aan m'n lichaam. Niet dat ik dat zo erg zou vinden als ik dr aan dood zal gaan, mr ik wil ook nie dat m'n lever daardoor nog kutter word.

Wat moet ik doen? Ik weet t echt nie meer. Ik heb al zo veel geprobeerd om er een einde aan te maken en ben ook 2 x in t ziekenhuis dr door gekomen enzo. Mr ik stop echt nie tot k dood ben.

Iemand plss help, wat moet ik doen? K ben gwn bang voor mezelf

Xx


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik neem aan dat het paracetamol is, omdat dat schade kan brengen aan je lever in grote hoeveelheden, weet het niet zeker hoor.

Ik vind het zelf erg vervelend voor je, maar vind het lastig om erover te praten met je.
Misschien dat je 113 kunt bellen of kunt bellen met de Kindertelefoon.

Ik hoop dat het goed komt met je!!

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve meid, bel de Kindertelefoon! Als het echt zo erg is,bel ze eens. Of bel 113.  Kijk hier eens https://www.113.nl/ 

Alsjeblieft wel doen hoor! Je mag hulp krijgen en je hoort hier thuis op de wereld, je kunt nog zoveel doen en bereiken. Bel in elk geval met 0800 0432 (Kindertelefoon).  Je verdient hulp en liefde! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk niet dat ik iets kan zeggen zonder re weten wat je hebt genomen. Hoe voel je je? Oké? Heb je pijn, vreemde symptomen. Helpt vaak al veel. 

Reputatie 7
Badge +4

@Anoniem452  ik mag niet zeggen wat ik genomen heb sorry 

Ik voel me trwns nie echt oké want k denk alleen mr aan zm :(

Maar ik heb opzich nie veel klachten. Alleen beetje druk op m'n borst en soms is ademhalen lastig en heb beetje hoofdpijn en ook keelpijn. Deze dingen kunnen alleen ook gwn toevallig nu zijn of door de stress dus ja idkk

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Girl.anoniem 

Ik weet niet wat je genomen hebt dat is namelijk verwijderd door de KT, maar als het paracetamol is dan is je lever beschadigd je lever zet een deel van de stoffen die je inneemt om in energie dus dan word je gewoon steeds meer moe (wel pijnlijk). 

Iets giftigs is niet altijd direct dodelijk. Ik heb vroeger ook een plant op gegeten wat dodelijk is het geeft hartaanvallen en ik leef ook nog dus iets wat dodelijk is zegt niks over of je dood gaat.

En je kan met 113 contact opnemen.

Als ik wist wie je was dan had ik je geholpen... Blijf sterk je kan dit groetjes SadLightbulb

Reageer