Vraag

net uit met mijn vriendin maar ik wil haar terug en ze vind mij niet meer leuk

  • 8 May 2024
  • 6 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 14 en het is net uit met mijn vriendin (13) ik hield echt van haar en zij ook aan het begin heel erg van mij. maar ze zegt dat ze de laatste paar dagen gevoelens heeft gekregen voor iemand anders. dit vind ik natuurlijk echt heel jammer en ik wil haar graag weer terug zien te winnen. ik heb namelijk nog steeds echt gevoelens voor haar. weet iemand misschien hoe??


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey @ANONYMOUSSS6969 

Dat is echt super jammer om te horen.
Ik begrijp dat het in het begin heel lastig kan zijn, maar als ze gevoelens voor je heeft verloren dan kun het niet heel snel weer terug winnen. Ik vind het wel heel vervelend voor je. Helaas duren relaties op 12-15 jaar nog niet zo lang.
Als je wilt, kun je er misschien nog met haar over praten, wie weet wat er dan uit komt misschien.

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee dus hoop dat dit voldoende is.

Liefs, ItzJustin
En het komt echt goed!

Reputatie 5
Badge +3

Oh das heel jammer man.

Ik snap heel goed dat het kut is en dat je haar mist. Zeker als je van haar houd. Maar je verdient iemand die ook van jouw houd, en die er voor je kan zijn in moeilijke en leuke tijden. Als zij dat niet is, dan zou ik proberen het te verwerken en door te gaan. Mischien kun je nog een goed gesprel hebben en je gevoelens op tafel leggen. Wie weet wat ze daarvan vind

sterkte,

groetjes

Badge

he bedankt allenmaal voor jullie steun en stips, op dit moment heb ik compleet geen gevoelens meer voor haar en zoals een van jullie heeft gezegd, ik verdien iemand beters, op dit moment ben ik ook weer begonnen met het intensief trainen (om al mijn gevoelens te verwerken) en heb ik een eigen bedrijfje gestart. dus ik kan me lekker daardoor laten af lijden. en daarnaast, het is ookal eeer bijna zomer dus dat betekent misschien wel een nieuwe vriendin. en nogmaals bedankt voor alle steun en tips

 

met vriendelijke groet,

Anounymous6969

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ANONYMOUSSS6969 

Je hebt echt een goede mindset💪

Goed om te horen dat je je beter voelt!

Mooi dat je aan het trainen bent en een eigen bedrijfje hebt.

En ja, een vriendin voor de zomer, hopelijk gebeurd het. Dat zou echt gewoon perfect zijn en mijn beste zomervakantie ook zijn. Ik hoop het voor je, en ook voor mijn zelf🍀

Liefs, ItzJustin

Badge

He justin ik hoop het ook voor je, ik ben op dit moment bezig met een extreme self-improvement journey en wil alles op alles zetten om al mijn doelen te behalen en zelfs voorbij te gaan. Het zal wel een tijdje duren (zeker wel 1 tot 3 jaar) maar denk jij dat ik in die tijd een vriendin zou moeten nemen?  Ik wil het best wel weer graag, maar ik denk ook dat ik de leegte die ik heb en hun voor me kunnen opvullen zelf moet op vullen voordat ik weer liefde kan geven. Wat denk jij?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ANONYMOUSSS6969 

Tja, dat is echt wat je zelf fijn vind.

Sommige mensen kiezen om gewoon een vriendin achter te laten en eerst self improvement te voltooien. Aan de andere kant, we zijn allemaal pubers dus op een gegeven moment verlangen de meeste van ons echt wel naar een vriendin. Als jij van jezelf denkt dat je iemand nodig hebt, dan is dat helemaal prima. Je hoeft echt niet actief te zoeken maar je ogen open houden is prima, daarnaast laat self improvement je ook aantrekkelijker maken.

Breid je sociale kring gewoon uit zodat je nieuwe mensen tegenkomt, en blijf natuurlijk net zo hard doorgaan met je self improvement

Echt super dat je dit doet! Hopelijk heb je iets aan mijn reactie

Liefs, ItzJustin

ps: Hou je mij op de hoogte?😉

Reageer