Vraag

ik ben nog niet ongesteld, krijg wel altijd opmerkingen erover

  • 5 May 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy,

Ik ben bijna 15 en nog nooit ongesteld geworden. Ik weet dat mijn moeder 16 was bij haar eerste menstruatie. Mijn vriendinnen op school zijn allemaal al ongesteld en hier hebben we het ook vaak over. Omdat ik niet zoveel kan meepraten ben ik vaak stil en luister ik, maar mijn vriendinnen zeggen tussen die gesprekken door dat ik laat ben en zeggen ze op een plagerige toon dat ik niet mee kan praten. Dit vind ik best wel vervelend omdat ik toch wel graag een keer hierover mee wil praten. Heeft iemand tips om aan te geven dat ik dit best kut vind?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey, wat flauw van ze! Alsof dat ook een soort verdienste is 🤔 Ik zou het zeker zeggen tegen ze. Laten merken dat dit niet leuk is en dat je het niet waardeert. En ook dat het helemaal niet raar is voor jouw leeftijd. En misschien is het ook goed om het soms te negeren want als je er elke keer op reageert vinden ze dat alleen maar leuk.

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Maak je geen zorgen, je wordt ongesteld tussen je 12ste en 18ste. En als ze je weer plagen kan je tenminste zeggen dat je er nog geen last van hebt. Want meestal krijg je heel veel kramp en alles 

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 7
Badge +7

Hey joh maak je geen zorgen! Echt het komt wel🤍

Maar wel heel vervelend dat die vriendinnen dat zeggen. Zeg duidelijk tegen hun dat je dat niet fijn vindt.

 

Reageer