Beantwoord

Zelfbeschadeging

  • 12 February 2019
  • 1 reactie
  • 589 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 16 vanaf januari ben ik begonnen met mezelf snijden wat ik niet wil eigenlijk maar ik kan het niet stoppen ik ben al een half jaar depressief en ik leef al 3 jaar lang in stress zelfmoord gedachtes 2 keer gehad nooit gedaan gelukkig maar ik wil het tegen me ouders zeggen dat ik mezelf snij maar ik zou niet weten hoe weten jullie iets en deel jullie ervaring met mij dat zal mij helpen bedankt alvast
icon

Beste antwoord door Cujiua 12 February 2019, 19:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Goed van je dat je van plan bent om dit met je ouders te delen. Als je het lastig vindt om het gesprek te starten kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om een briefje te maken waarop je bondig neerzet waar het om draait. Je kan dat dan geven en vervolgens daarover in gesprek gaan als je dat wilt. Je kan het natuurlijk ook bij het briefje laten, maar het is net wat jij liever hebt. Dit is slechts één manier om het te delen. Heb er zelf geen ervaring mee dus kan hem helaas ook niet met je delen.
Als je niet wilt wachten totdat gebruikers met eigen ervaringen of tips komen kan je (o.a.) hier een aantal verhalen en ook tips vinden.

Reageer