Vraag

Zal ik gaan blowen met vrienden ?

  • 13 January 2021
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Badge +1

Heyy

Al meer dan 3 jaar doen vrienden aan blowen en zelf blijf ik hier vanaf, alleen als het eenmalig is en als eenmalig ook niet zo slecht is. Ik ben bang dat ik geen rem heb en de volgende dag dan 2 joints en de dag daarna 3 joints trek etc.. Mijn vraag aan jullie: mensen die hebben geblowd rond 15 jaar: zijn jullie gestopt of blijven/bleven jullie blowen na het eerste trekje? En zo ja, jullie bleven blowen: was dat dan omdat je verslaafd was en er niet af kon blijven of of het echt lekker was.

Het gaat btw niet om roken maar blowen

 

Ik ben heel benieuwd!


2 reacties

Hoi! Ik ben nu ook 15 bijna 16. Ik rook af en toe een joint maar ben zeker niet verslaafd. Zolang je het alleen doet als je er echt echt veel zin in hebt dan is het goed. Ook als je het iedere dag 2/3 joints gaat roken heb je wel heel veel geld nodig. Ga anders voor iets sparen, een scooter ofzo dan heb je iets anders om naar  uit te kijken en dan kan je bijv aan die scooter denken als je op het punt staat wiet te kopen.

Badge

Nee, niet gaan blowen. Blowen is verslavend en het ziet er nu misschien interresant uit, maar je gaat er later echt spijt van krijgen. Laat je niet beïnvloeden door je vrienden!

-AnoniemWasTaken 

Reageer