Vraag

Xtc gedaan

  • 4 February 2021
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 15 jaar en heb wellis xtc gedaan zijn er meerdere mensen van mijn leeftijd die dat ook wel eens doen?


5 reacties

Hoi togzee,

Ik ben een meisje van 15 en heb nog nooit gedronken, gerookt of iets van drugs op. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat ik nogal stricte ouders heb en ik moeilijk aan dat soort spul kan komen. Maar alsnog heb ik het dus nog nooit gedaan. 

- Anoniempje_2005

Hee togzee,

Nee, ik heb nog nooit iets van drugs, roken, wiet of xtc gebruikt.

Ik zou jou ook ten zeerste afraden om te gebruiken. Omdat je jezelf echt schade toebrengt. Het zou echt zonde zijn als je jezelf nu (on)bewust schade toebrengt en daar later last van krijgt en dat spijt hebt. Terwijl je een keuze hebt om het wel of niet te doen.

Bedenk goed voor jezelf waarom je het doet. Doe je het omdat anderen het ook doen, omdat het stoer is..? Denk goed na over de voor- en nadelen van bijvoorbeeld xtc gebruik en welke meer opwegen tegen de ander.

Groetjes,
Simply Me

Badge

Ik ben zelf 14 en heb 2 keer xtc gedaan, toen was ik nog 13.

Badge

Ik ben 15 jaar en heb wellis xtc gedaan zijn er meerdere mensen van mijn leeftijd die dat ook wel eens doen?

Ik heb het dit jaar nog gedaan in september voor mee eerste keer op me 14de en gebruik het regelmatig

IK KAN IEDEREEN ECHT STERK AFRADEN OM XTC OF WAT VOOR ANDERE ROTZOOI DAN OOK TE GEBRUIKEN.

ALS JE HET LATER NIET MEER GEBRUIKT EN ER TOCH AL OP JE 70STE DOOD VAN GAAT WEET JE WEL WAAROM.

HET IS NIET VOOR NIKS ILLEGAAL

 

MIJN TIP: NIET DOEN

 

Reageer