wiet verslaafd

  • 19 March 2021
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 17 en since corona heb ik elke dag ongeveer 2 of drie jointjes gerookt en nu ben ik verslaafd. Ik heb nog veel motivatie in school enzo maar kan niet zonder joint voor het slapen. Ik rook wel zonder tabak en probeer het zo gezond mogelijk te doen maar nog steeds ben ik wel echt verslaafd!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ga naar de huisarts.

Badge

bro boeie.

jonko is gewoon goeie.

klap die jonko voor de jonko jouw klapt

 

 

 

ja ik zie hier niet echt een probleem mee, maar ik ben bevooroordeeld. Wel beetje zonde van je geld als je 2x per dag doet.

Je zegt ook dat je niet kan slapen zonder, dan wordt het wel een dingetje. Zorg dat je er niet afhankelijk van wordt, probeer dus een beetje af te bouwen (ipv 14 per week 13, dan 12, etc) en uiteindelijk nog maar 1 per dag, en daarna een paar per week, gewoon voor het leuke.
 

En het is nog steeds niet super gezond voor je dus afbouwen lijkt me toch echt het beste

groetjes C:

Badge

Hii

Ik moest even reageren omdat ik mezelf hier zwaar in terug vind. Voor corona blowde ik al maar alleen in weekenden, nu blow ik elke dag 1\2 joints gwn omdat het lekker is voor het slapen en tijdvedrijf \minder stress.  Ik rook hiernaast ook nog eens sigaretten dus het word er allemaal niet beter op. Ik struggle ook een beetje in mijn hoofd met de vraaf ‘ben ik verslaafd of kan ik gewoon jong zijn en genieten van me leven? Op internet staat dat wiet gebruiken met mate niet slecht is en ik ken niemand die er ooit aan overleden is etc. Ook ik heb gewoon nog motivatie voor school en werk 

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk dat het wel een beetje een probleem wordt als je er afhankelijk van wordt. Probeer langzaam af te bouwen totdat je het gewoon af en toe kan doen gewoon voor de gezelligheid want iedere dag zal denk ik niet heel erg gezond zijn

Reageer