Wiet roken


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag een keer wiet roken, dus blowen, maar mijn vriendje die zelf ook vaak blowt wilt liever niet dat ik er aan begin en mijn beste vriend wil het ook niet. Maar ik wil zooo graag weten hoe het is om stonded te zijn. Moet ik het wel of niet doen? Ik wil maar 1x, en ook omdat ik veel stres heb de laatste tijd. Maar nu gaan veel mensen zeggen , niet aan beginnen maar die mensen hebben wss geen idee hoe het is om zin te hebben in wiet. Maar meningen graaaag 
tanks!

10 reacties

Als het een keer wilt probereIen moet je het gewoon doen. Je moet het advies van je vriendje natuurlijk wel serieus nemen. Maar als ie zelf ook blowt valt het.effect wel een beetje weg.
Mijn advies: probeer het uit als je nieuwsgierig bent, zorg wel dat je het veilig haalt :)
Hoe stoned zijn voelt (vertelde een kennis): Je krijgt een enorme vreetkick en je bed ligt oppeens 3000x lekkerder 😛
ik heb geen idee hoe oud je bent,  als je jonger bent dan 15 echt niet doen. Als je daarboven bent en je wilt het écht zo graag uitproberen, moet je het eens doen. Zorg wel ervoor dat je in een chille omgeving bent met chille mensen als je het doet, zorg dat je van te voren wat chocola heb gegeten en ook nog wat voor tussendoor en neem drinken mee. Kijk goed naar de effecten en zoek wat informatie op hoe je wiet rookt etc. En ik wens je alvast veel plezier. De eerste keer is trouwens altijd het leukst (tenzij je slecht gaat natuurlijk). Je raakt verslaafd op het moment dat je het gewoon tevaak gaat doen, dus let erop mocht je het vaker willen doen.

Veel plezier/succes alvast
Gewoon een keer proberen kijken wat je ervan vind niks mis mee
Hallo ik blow nu al 5 maanden ik de het bijna elke week alle mensn die zeggen je word snel verslaafd onzin het licht puur aan de persoon zelf als je bij de shop kan halen zou ik white wwindow halen dat is maar 3 euro 
Nieuwsgierigheid , ik ken het. Ik zou zeggen als je het echt cker weet dan gewoon een keer proberen, van 1x raak je niet verslaafd. Zorg dat je gewoon in relaxte omgeving bent, en dat je je ook relaxed voelt! Zorg voor genoeg eten en drinken want indd je krijgt zware vreetkick.
hoi, een keer proberen kan inderdaad wel, ik blow ook wel es maar ik ben echt niet verslaafd. en sowieso als je het bij een keer houd raak je sowieso niet verslaafd. wel zal ik aan je vriendje vragen waarom hij niet wilt dat je een keer blowt.
maar zoals de anderen zeggen zorg dat je relaxed bent en met gezellige mensen bent.
als je gaat blowen veel plezier

xxhopeloosiemand
thanksss iedereen dit advies heeft me zoveel geholpen!
wiet versterkt je gevoel, als je gestresst bent  heb je meer kans op een negativie werking.

meestal ben je na de 1e paar keren niet stoned dus moet je het minimaal een stuk of 3-4 keer doen.


-PAboy
Badge

volgens mij kom je uit je moeder en niet uit je vriend of beste vriend. wrm mogen hun wel en jij niet? omdatg jij een meisje bent?

hallo steek die jonko op en geniet ervan met mensen die ook met jou willen genieten :)

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk als je het is wil proberen dat dat prima een keertje kan. Ook vind ik het nogal vreemd dat je vriendje het wel doet en vervolgens gaat zeggen dat jij niet mag. Dus gewoon een keertje proberen. Je moet er alleen wel voor zorgen dat je het niet te vaak gaat doen want dat kan nogal eclectische voor je zijn.

Reageer