Vraag

Wiet

  • 15 July 2021
  • 4 reacties
  • 261 Bekeken

Badge

Nou ja kijk, ik heb wiet thuis. Nou ja, niet ik, maar mijn ouders. Ze gebruiken niet en hebben het ook niet gekocht. Het is een heel lang verhaal.

 

MAAR, ik heb het gevonden. Het zijn wiet brownies en ik zou het graag willen gebruiken. Maar ja, er zijn consequenties. Ik heb niet echt veel aan het internet gehad, dus heeft iemand nog dingen te zeggen over de consequenties?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Echt oppassen met die dingen. Ik ben 1 keer echt heel bad gegaan op wiet koekjes… denk dat dat dan ook geld voor wiet brownies. Ik zou het gewoon niet doen. De kans dat je ouders er achter komen is ook aanwezig en ik weet niet of hun er blij mee zullen zijn.

Badge

als je nog nooit wiet hebt gedaan raad ik het af maar een half plakje kan geen kwaat😏

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

Op het moment was alleen deze comment ingeladen.

Ik had het gedaan, het was opzich niet slecht. Alleen blijkbaar was het tering oud (houdbaar tot 17-4-2020). Het was wel gewoon zacht en smaakt naar brownies. Alleen er gebeurde vrij weinig, opzich smaakte dingen wel wat lekkerder, maar het had ook zeker placebo kunnen zijn.

 

Ik zou het dus zeker opnieuw willen doen, maar wel goede hahaha

Reputatie 1
Badge

Doe het niet. Drugs is vergif ik zin dat ik 1 keer wiet ging roken nu zit ik elke dag aan de crack ghb lsd meth coca ect. 

Reageer