welke maat luier

  • 18 August 2021
  • 8 reacties
  • 1078 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een jonge 13jaar alleen weet niet welke luiers mij passen heeft iemand een idee welke en waar???


8 reacties

Heyy

 

Waarom wil je eigenlijk luiers dragen? Is het een fetish en vindt je het geil of heb je een plasprobleem?

 

Ik heb hier totaal geen verstand van, maar volgens mij kan je in winkels zoals de Hema of Kruidvat wel luiers kopen die voor jouw leeftijd zijn en anders kan je altijd nog even op het internet rond kijken of je iets vindt. Op het forum staan ook wel best veel topics over dit onderwerp dus je kan ook altijd nog even tussen de andere topics rondkijken.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

Ik heb een fetish met luiers en draag ze graag ik zou zeggen probeer het eens

Badge

heyy

ik ben ook 13 en draag ook luiers.

drynites passen mij goed en heb ook wel eens de grootste pampers gedragen. ik ben niet dik dus ik paste die nog

Reputatie 1
Badge +1

Wij halen ze gewoon bij de apotheek van de luiers

 

-Onnodige quote verwijderd-

Ik heb een fetish met luiers en draag ze graag ik zou zeggen probeer het eens

Hoe heb je het je ouders verteld en hoe reageerde ze?

Badge

Wij halen ze gewoon bij de apotheek van de luiers

 

Welke luiers en hoe oud ben jij dan want dan kan ik kijken als ze die bij ons ook verkopen bedankt voor de tip

 

Tena slip kleinste maat moet wel passen. Maar Zelf heb ik (sinds vandaag) drynite 8-15 jaar.

Ik ben 14 jaar oud. 180cm lang en heb een heupomtrek van 80cm. 

Om dit te kopen kun je:

als je in een dorp woont, naar de stad fietsen en ze daar bij de kruidvat gaan kopen (niemand kent je daar.)

Als je in de stad woont ga je rond etenstijd als er weinig mensen buiten zijn, naar de kruidvat zodat niemand je herkent als je luier koopt. 

 

Die mensen achter de kassa kijken je trouwens echt niet raar aan als je gewoon sociaal bent. Vraag vriendelijk om een plastic tasje zodat niet iedereen ziet dat je luiers gekocht hebt onderweg naar je fiets (waar je t in een fietdtas/mandje kan stoppen en naar huis kan fietsen) Of opweg naar huis als je lopend bent.

Badge

Ik heb ook een luier fetish en ik wil wel luiers kopen om dat er thuis enkel maat 1 licht. En ik zou niet willen dat mijn ouders het te weten komen. PS hoe pak ik dit aan. En bezorg ik mijn ouders geen chock. 

Reageer