Welke drugs heb je wel eens geprobeerd of ben je benieuwd naar?

  • 7 November 2017
  • 23 reacties
  • 1515 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik ben benieuwd naar welke drugs je ooit wel eens hebt gedaan of wil proberen.
Ook graag even je leeftijd erbij zetten, ik ben 17.

sigaretten
alcohol
wiet
truffels
salvia
trip-e (psychedelische herbal, dus basically soortgelijk aan lsd maar dan heel licht (maar wel intens) en legaal)
cocaine

Ik ben wel benieuwd naar LSD en DMT een voor de rest ben ik wel down om alles een keer te proberen behalve heroine of gare designer drugs ofzo. Ik ben niet echt verslaafd aan drugs (roken uitgezonderd), al blow ik wel veel, maar ben gewoon erg geïnteresseerd in de effecten ervan en het zal vast allemaal wel schadelijk zijn etc maar daar geef ik niet zo gek veel om op dit moment in mijn leven, live a little. Later hoop ik er nogsteeds wel achter te staan dat ik de kans heb gepakt om dat soort ervaringen op te doen toen ik die nog had, maar dat is een probleem voor de toekomst 😉.

23 reacties

Hoi !
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ben van plan dat zo te houden .
Je bent eigenlijk wel een beetje ongezond bezig hé als je die lijst ziet , je kan er best mee stoppen en kansen pakken in andere dingen !
Groetjes , Lot
Hey,

Drugs gebruiken is niet heel slim en zeker niet gezond. Ook al leef je in het moment, dan hoef je nog geen drugs te gebruiken. Het moment kan ook heel leuk (veel leuker) zijn zonder drugs. Persoonlijk snap ik niet dat mensen drugs gebruiken, maar goed.
Zelf ben ik 17 en drink ik alleen af en toe alcohol.

~ El1ne ~
Hoi,ik ben 15 en voorlopig alleen sigaretten en alcohol,ik hoop dat het daarbij blijft.
Hey! Ik heb alles wel uitgeprobeerd: alcohol, sigaretten en drugs (waar ik niet trots op ben). Ik heb vooral qua alcohol: Whiskey, Wodka, Gin en Bacardi gedronken. Qua drugs: Salvia, Wiet, Trip-e, Cocaïne en XTC pillen. En zoals ik al zei sigaretten. Ik ben 13 btw. en probeer te stoppen.
Ik ben 13 het enige wat me interessant lijkt is wiet miss wat alcohol
Op me 14e bier wiet hasj xtc coke speed en vodka
Of 15 was het weet niet meer
Hi, ik ben een jongen van 16 jaar.
Ik heb met alle bovenstaande drugs geen ervaring: wel es een biertje gedronken. (2x in het jaar!)
Ik sport heel graag en mijn lichaam zegt me dat ik dat niet kan gebruiken!
Waar ik wel benieuwd naar ben (voor de ervaringsdeskundigen) waarom doen jullie dat?
Ik kan me alleen maar voorstellen dat je het doet om een beter gevoel aan seks (je orgasme) te hebben. Maar ik zelf weet dat je het meeste gevoel er aan beleeft als je gezond je lichaam gebruikt! Ik heb regelmatig hele harde orgasmes! soms ga ik er zelfs soms van out!
Wat zou ik nog meer willen?
@M12G
Klaarkomen is niet het enige fijne gevoel wat er is, bovendien is het gevoel wat je krijgt van drugs compleet anders. Wel kan je drugs gebruik en seks combineren wat tot meer intense orgasmes lijdt (ligt natuurlijk wel aan wat voor drugs uiteraard). Maar verder is seks en drugs niet echt vergelijkbaar. Als jij denkt dat seks je het beste gevoel geeft in de wereld en je niets meer zou willen dan is dat goed voor jou. Zo voorkom je dat je gekke dingen gaat doen en een verslaving op bouwt als je daar gevoelig voor bent. Als je van jezelf weet dat je niet verslavingsgevoelig bent kan je best een keer iets proberen om een duidelijk antwoord te krijgen op je vraag, want die kan je alleen voor jezelf beantwoorden.
Hoi !
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ben van plan dat zo te houden .
Je bent eigenlijk wel een beetje ongezond bezig hé als je die lijst ziet , je kan er best mee stoppen en kansen pakken in andere dingen !
Groetjes , Lot

Tja. In de zon liggen, vlees eten, frisdrank drinken etc etc zijn ook ongezond maar dat is voor mij geen reden om het niet te proberen. Alles lijdt er in een zekere zin wel toe dat je lichaam langzaam slijt, en sommige dingen wat meer en sommige wat minder. Als je alles wat ongezond is voor je vermijd blijft er weinig over. Bovendien is dit (voor het grootste deel dan) een lijst met dingen die ik wel eens een keer geprobeerd heb en niet iedere week inneem.

Of je je gezondheid wilt schaden en unieke ervaringen op wilt doen of juist niet is een afweging die je zelf moet maken, ik vind het opdoen van dat soort ervaringen interessant en daarom meer waard dan mijn gezondheid (die bovendien helemaal niet zo erg wordt geschaad omdat ik mijn drugsgebruik beperk door het te houden bij één keer proberen).
12 .... geen drugs gebruikt en ben van plan het zo te houden! Ik zal vast wel een x een biertje drinken later als ik 18 ben... maar alle andere bullshit inclusief sigaretten niet. Sorry voor de mensen die "bullshit" als belediging zagen maar ik heb sterk het gevoel dat je beter kan dan die "bullshit" gebruiken. :)

Groetjes,


Onbekend
Sigaretten, wiet, alcohol is goeie! Cocaïne keertje doen, 16 jaar
Speed 3x
Truffels 2x
Alcohol (ontelbaar)
Lsd 2x
Lachgas(geen idee of dat telt)
16 jaar
1 2cb pilletje, een kwartje x, wiet, hasj, alcohol, en cigaretten
ik heb precies hetzelfde ik leef liever 10 jaar minder een leuker leven dan een saai lang leven ik experimenteer gewoon een beetje
zelf sta ik ook bijna voor elke drug open behalve heroine enzo en gebruik alles met mate

heb al 6x xtc gedaan 6 weken achter elkaar….

en volgende week ga ik 2c-b proberen hahahah 

nee ik ben niet verslaafd

Reputatie 1
Badge

wiet 

truffels

pados

xtc

lsd

xanax

coke

pep

mdma

pcp

salvia

assie

dmt

spacecake

wietkoekjes

valeriaan

en roblox

Ik ben 13 en heb nog nooit verdovingsmiddelen gebruikt eigenlijk.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge

wat een legend deze knaap klap de jonko amatsko in alkmaar oh en heb je ooit al caffeine gesnoven?

Reputatie 1
Badge

wiet 

truffels

pados

xtc

lsd

xanax

coke

pep

mdma

pcp

salvia

assie

dmt

spacecake

wietkoekjes

valeriaan

en roblox

gast kijk uit met roblox man echt gevaarlijk straks krijg je nog een overdose en wordt je een od’er

Pas op met roblox je wilt geen vsco girl worden skskskskks

 

Xtc 

2cb

 

16 jaar

-Wiet ( weleens)
-XTC  ( één keer)

-Truffels (één keer)

 

Dit heb ik allemaal na mijn 16e gedaan. Best veel voor minder dan een jaar vind ik zelf. Ik ben na de truffels wel achter gekomen dat ik mijzelf toch nog te jong vind voor drugs ( geen idee waarom, maar zo'n gevoel). Ik heb op mijn 14e altijd gezegd dat ik van alles mag proberen als ik 18 ben. Maarja, omdat ik oudere vrienden heb en mijn nieuwsgierigheid groter is dan mijn verstand, heb ik het toch eerder gedaan. Mijn vriendengroep willen over een maand weer xtc gaan gebruiken (zij doen het een keer in de zoveel maanden) Ik denk dat ik dan niet daarheen ga omdat ik dan bang ben dat ik toch mee ga doen. 

Reputatie 3
Badge +4

Ik gebruik eigenlijk geen drugs. Maar ik heb wel één keer gerookt. 
En verder rook ik tuurlijk passief als je door de bovenbouwers heen moet.

Reageer