Vraag

wat doet een een psycholoog?

  • 7 March 2022
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi hi loura hier  ik heb een heel moeilijk periode achter mijn rug mijn moeder is verslaafd aan alchol en mijn stief vader heeft agressie problemen en iedere keer als mijn moeder dronken is  slaat hij mijn moeder maar iedere keer als er iemand voor me neus aan het stoeien is zie ik dat weer voor me terug ik ga morgen om 08.30 voor het eerst baar een psycholoog maar ik vind het nog erg spannend is er iemand anders die een beetje het zelfde heeft meegemaakt en die een beetje kan uit leggen wat een psycholoog doet ook raak ik in paniek als het tedruk is hoop dat ik een antwoord krijg♡♡


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey een psycholoog helpt jou om dingen te verwerken die er gebeuren/zijn gebeurd je hoeft je geen zorgen te maken ze zijn heel aardig en zijn er voor jou ze proberen jou te helpen ik ben ook in behandeling/behandeling geweest dus ik kan het weten

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het is zoals @wilhelmavemela  zegt en een psycholoog heeft echt heel veel geduld en laat je in je waarde en zal je altijd helpen. Je hoeft er niet bang voor te zijn :)

Grtz en liefs Julian X

psycholoog luistert naar jouw verhaal, en zal je ook tips geven hoe bepaalde dingen verwerkt kunnen worden of hoe je er mee om kan gaan , hij kan je ook advies geven wat je nog meer zou kunnen doen ten opzichte van het gedrag van je vader richting jou moeder 

Reputatie 5
Badge +1

hoi, ik noemde in de tijd dat ik in therapie zat de psygoloog altijd de praatpaal, gewoon omdat ze je verhaal aanluistert, samen met jou gaat hij/zij dan een oplossing vinden over wat het beste helpt, ik vond het wel altijd fijn, want je kon je hart luchten.

groetjes en succes, Donder 

Badge

Hoi,  Ik zou het gewoon proberen en je zal zien dat je er beter van voelt door erover te praten met een profsioneel iemand die er voor jou is.  Klnkt misschien stom maar ik heb geleerd,  “delen = helen”

Als je kan praten over dit soort dingen dan voelt dat voor jou veel beter ook al kan je de problemen niet oplossen ermee. succes!

Reageer