Waar verstop je je sigaretten?

  • 28 August 2016
  • 23 reacties
  • 12460 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik rook nu al een tijdje en ik heb altijd mijn pakjes bewaard in een Samsung Tablet doosje, want hier zouden mijn ouders toch never nooit kijken. Maar toen ik mijn kast op ging ruimen kwam ik er toch achter dat het teveel plaats in beschikking neemt dus ik heb nu niet echt een verstopplaats. Ik heb onder mijn bureau wel een soort van bakje waar ik ze in kan leggen, maar stel je voor, mijn moeder wilt daar gaan poetsen en ze komt erachter... Hebben jullie misschien tips waar ik ze kan laten?

En kom aub niet van: 'Als je zo stoer bent om te roken, moet je ook zo stoer zijn om het tegen je ouders te vertellen' of 'doe niet, het is ongezond'. Er zijn namelijk redenen waarom ik rook, maar die ik liever niet openbaar wil maken. Respecteer dit aub. Ik doe het echt niet om stoer mee te doen, want ik zit echt ergens mee. Maar ik heb geen zin om er met iemans over te praten want dat maakt mijn gevoel nog kutter. Dus hebben jullie misschien tips? Ik hoor ze graag!

23 reacties

Ik heb ze altijd in mijn tas want daar kijken mn ouders nooit in. En mn wiet heb ik in een zakje in een boek met zo'n skeer uitgesneden vakje
Ik denk gewoon dat je het moet vertellen aan je ouders, ik heb serieus in dezelfde positie als jij gezeten. Ik heb 2 jaar lang stiekem gerookt en maar twee betrapt. Je ouders komen er toch wel achter, ook al doe je best om het te verstoppen. Denk er serieus over na om het te vertellen.
Nouja,
Roken≠kanker en kanker≠dood
Je verhoogt zeker je kansen, maar in het geval dat je kanker krijgt hoef je niet te overlijden.
Gast. Stop nu met roken. Je VERPEST je HELE leven. Roken = kanker = dood... Wanneer je weer zin krijgt om te roken? NIET doen! Hoe moeilijk het ook is! Als je door rookt, krijg je (wss) longkanker, ga je wss dood... En dan? Je hele familie huilt... hoe voorkom je dit? Steek het sigaretje niet aan!
Je zou ze in het verzegelde pakje in de winkel achter de balie kunnen laten liggen.
Daar zullen je ouders het nooit vinden.


😃 klopt wel , ook al wil je het niet horen !
1) ik zal je heus niet be vooroordelen
2) Het is handig dat je zegt waar je mee zit, dat is zeg maar het nut van dit forum
3) A. Als je ook op school rookt.....zou ik het in je etui doen (je ouders kijken waarschijnlijk nooit in je etui en je hrbt hem tenminste bijna altijd bij je
B. Is er iets in je huis waar je sigaretten kan neerleggen of in kan doen waar je van weet daar zijn me ouders al een tijdje niet bij in de buurt geweest.......dat is het doel (kan in een bidon zijn, kan in je oude schoenen zijn,weet ik veel)
4) Je ouders zullen er ooit achter komen (waarschijnlijk snel) maar als jij kiest te liegen tegen je ouders en de teleurstelling/boosheid van je ouders te aanvaarden......Respect man......ik had het al laaaaaang vertelt lol


Ik zou wel vertellen wrm.anderen zouden je kunnen helpen.Maar echt ik raad je aan te stoppen.wrm???

1.je haar wordt dunner
2.je huid wordt grauw
3.je kunt long-k-ziekte krijgen
4.het stinkt
5.enz.
Problemen kun je niet weg blowen, wel weg praten.
Je kleren zullen hoe dan ook gaan ruiken naar rook en die komen vanzelf in de handen van je ouders.
Wat ik aan raad: praat hier op het forum over je problemen.
Het mooie is dat niemand je hier herkent en niemand je in de problemen kan krijgen bij je ouders om dat ze niet weten wie je bent en wie je ouder,vrienden en familie is.
Als je blowd om dat het helpt om dat je adhd hebt of iets wat er op lijkt dan kun je dat aan je huisarts vertellen dat het je helpt. die kan dan medicijn wiet geven of pillen die de zelfde werking hebben en dan zal het voor je ouders geen probleem meer zijn verwacht ik.
Veel mensen hebben het al gezegd maar in sommige knuffels heb je een zakje zitten in de binnenkant, ik heb bijvoorbeeld een tas in de vorm van een m&m en daar kijken je ouders echt nooit in, als ze iets zoeken gaan ze toch zeker niet in je knuffel kijken?
Ken je die dikke markerstiften? Maak die van de achterkant open daar is precies genoeg ruimte voor sigaret
Je zou ze in het verzegelde pakje in de winkel achter de balie kunnen laten liggen.
Daar zullen je ouders het nooit vinden.
Je vraagt hier niet om maar ik kan het niet laten:
Stop met roken. Je doet het om je beter te voelen, maar op de lange termijn heb je er last van.
Sigaretten kan een verbergen (op plekken waar houw ouders niet kijken, als ik dingen wil verbergen, dan verstop ik het in mijn ondergoed of sokken lade), het feit dat je rookt niet. Dat gaan ze ruiken.
Heii,
Je zou je sigaretten in een klein doosje kunnen verstoppen dat minder plek inneemt dan de doos van je tablet. Je zou ze ook in je kledigkast kunnen verstoppen tussen je kleren! Ik verstop daar ook van alles en Mn moeder kijkt er nooit!

Wij op het forum zullen je nooit veroordelen! Je zegt dat je redenen hebt om te roken, en dat je het er liever niet over hebt omdat het je nog rotter laat voelen, maar onthoud dat erover praten juist ook heel erg kan opluchten!

Xxx
Ik heb ons pap en mam het gwn verteld het was wel ff shake maar ons mam zei dat ze het niet slim vind maar ze accepteert het wel. Ons pap (rookt zelf ook en is een baas) zei wa boeit mij da nou. Bij mijn broer zijn ze er zelf achter gekomen en die kreeg een preek van 8 uur (was fk grapig). Mijn punt vertel het ze gwn.
Ik ben het met @angovis eens, dit forum is er niet om elkaar te veroordelen maar om elkaar te steunen.
Durf je hier, anoniem, te vertellen waarom je rookt? Erover praten kan echt heel erg helpen! Je voelt je er minder alleen mee en samen met andere kan je gaan onderzoeken wat je er aan hebt en wat je ermee wilt en an je herkenning krijgen van andere. Dat kan echt super fijn zijn.

En waar te verstoppen, ik had vaak drank op mijn kamer, maar ik had met mijn ouders de afspraak dan ze niet zonder mijn toestemming in mijn kamen kwamen. Het is mijn plek. mijn privacy. Ik heb recht op een stukje waarin ik mezelf kan zijn en waar andere niet komen. In t begin lastig te accepteren voor mn ouders, nu geen probleem meer.
Mijn ouders weten ondertussen k rook maar k verstopte her altijd n me etui of n me tas das de plek waar ze nooit kijken en k had altijd en doosje waar k losse siggarette n stopte die stond gewoon op me nacht kastje en niemand wist het
hol een oude knuffel uit en stop het pakje vervolgens in de knuffel. klinkt raar, maar werkt echt. in elk geval, mijn ouders hebben nog niks gevonden
Hallo,

Roken heeft totaal geen nut voor de situatie waar je mee zit, het helpt je niks op alleen mogelijke eventuele medische problemen in de toekomst.

Door te zeggen dat je het er niet over wilt vertellen is voor mij een teken dat je het toch een beetje over wilt hebben, anders begin je er niet zo uitgebreid over.

Wat je beter kunt doen is acties ondernemen, als het mogelijk is, voor de situatie waar je in zit. Want als er iets is waar je je slecht over voelt of in zit moet je er niet in blijven zitten. Dat werkt ook niet.

Ik zie ook veel mensen om mij heen die roken en wiet roken doordat ze problemen hebben, bijv thuis.

Maar wat er gebeurd is dat ze geld uitgeven aan sigaretten en wiet waar ze hun leven wat minder rijk maken door gewoon zoveel geld er aan uit te geven. Dan verdienen ze 500 piek in de maand en geven ze aan wiet 250 piek uit en aan sigaretten 150 euro.

De voordelen van roken:

-Het lost je problemen niet op
-Je kunt in de toekomst eventuele medische klachten krijgen aan longen
-Je raakt lekker veel geld kwijt
-Je krijgt er een slechte conditie van, yes!!!
-Je kleren gaan stinken (zullen je ouders merken en klasgenoten)
-Je adem gaat ontzettend stikken (veel geld aan kauw goms uitgeven, yay)

Dus,

Maar als je wilt roken vooral doen.

Goeie verstop plekken:

Een zaklamp
Brillen doosje

Gr.
Ik rook zelf ook en ik verstop het bij mn school spullen meestal in mn etui zoals angovis ook al zei. Daar kijken ze toch nooit...
1) ik zal je heus niet be vooroordelen
2) Het is handig dat je zegt waar je mee zit, dat is zeg maar het nut van dit forum
3) A. Als je ook op school rookt.....zou ik het in je etui doen (je ouders kijken waarschijnlijk nooit in je etui en je hrbt hem tenminste bijna altijd bij je
B. Is er iets in je huis waar je sigaretten kan neerleggen of in kan doen waar je van weet daar zijn me ouders al een tijdje niet bij in de buurt geweest.......dat is het doel (kan in een bidon zijn, kan in je oude schoenen zijn,weet ik veel)
4) Je ouders zullen er ooit achter komen (waarschijnlijk snel) maar als jij kiest te liegen tegen je ouders en de teleurstelling/boosheid van je ouders te aanvaarden......Respect man......ik had het al laaaaaang vertelt lol

Reageer