Waar snijden jullie je?

  • 12 January 2012
  • 47 reacties
  • 24393 Bekeken


Toon eerste bericht

47 reacties

nou, meisje waarom snij je zelf uberhoudt? en niet met scheermesje doen please.. dat is echt VET pijnelijk..
ik snij mezelf ook !! en weetje, het voelt fijn maar daarna heb ik er spijt van,. ik ben er verslaafd van..
je zou er over kunnen praten met vertrouwende mensen doe ik ook met een hele goede vriend
hij helpt me langzaam om te stoppen maar anyway stop er mee.. 😳
Ik snij me ook, eigenlijk overal, het is voor mij niet raar want ik weet hoe het voelt alleen veel mensen zullen denken: wat doet ze nou zeg..... Ik vind mezelf niks en lelijk en dom maar kijk je moet proberen het niet te doen. probeer mischien alle scherpe spullen weg te gooien of te verstoppen ( of laat je ouders het doen )
ik me pols, enkel, face......

en nee je bent niet raar, doe ik ook!
ik kras altijd op me arme als ik depri ben of me verveel... dan staat er de volgende dag me naam op me arm of een tekening ofzo,
maar vriende hadde me me ijzerdraat gejat zoda ik da nj meer kon doen,,
nu heb ik aleen nog maar een te scherp zakmes van mijn vader... en ik kras daar nj mee(prinsiepe qwestie) en hij is te scherp...


geef gw je spulle waarmee je krast aan iemand die ze nj terug geeft totdat je er van af bent... ofgooi ze weg!
hoi

nee dit is niet raar. ik heb me ook op mijn benen gesneden een paar keer in rechte lijnen langs mijn slagader. maar je moet er wel over gaan praten.

dit hoeft niet met je ouders maar kan ook met je mentor of sirieuze hulp.
ik doe dat niet, maar ik kras met een pen op mijn handen en ik bijt op mijn handen.
ik kras op mn handen en bijt op mn nagels en meestal tot bloedens toe.
nee, het erge is, ik heb geprobeert af te kicken maar dat lukt niet.
oke. tnx..
Zoek hulp man...


Enige wat wij kunnen doen

Hoi! Dit forum is alweer van 8 jaar geleden en ik heb al jullie verhalen gelezen en ben heel benieuwd hoe het nu met jullie is. Of jullie je beter voelen en hopelijk zijn gestopt met het snijden? Ik denk niet dat iemand van jullie dit nog gaat zien maar ik kan het altijd proberen. Ik hoop op een reactie!! ❤️

ik SNEED op mijn bovenbeen nu niet meer
Zelf snijd ik me ook,en pijnig ik mezelf op andere manieren. Heb veel littekens, maar die werk ik allemaal perfefct weg.
Je kunt beter proberen te stoppen, door snijden raak je alleen maar dieper in een put die zo bodemloos lijkt.
Er zijn hier al veel tips gegeven, probeer er wat mee te doen.
Je verdiend beter dan dit.

Succes! 
Teksten schreef ik ook vaak, maar geen tekeningetjes. Ik snijd me meestal in m'n polsen, benen, buik, en soms bovenarmen.

Hoi! Helaas, ik doe het nog steeds🙈 't is zelfs erger dan ooit. (neiging tot botten breken etc) dus helaas met mij is 't nu wat minder..... Maar 't gaat met golven.... 

Ik ken mensen die ook teksten snijden bij hun zelf. Ik heb vroeger mezelf ook gesneden maar dan op mijn arm. Er zit nu een heel lelijk litteken en elke keer als ik er naar kijk denk ik: K** dat had ik niet moeten doen. Ik weet hoe moeilijk het is maar zoek hulp, zeg het tegen je ouders of een vriendin of een volwassen op school. Iemand die je vertrouwd.
Ik snijd zelf ook, ik doe het ook met een mesje van mijn scheermesje. Ik doe het sinds kort, maar als ik eerlijk ben vind ik het fijn. het lucht op 

Wat fijn dat je zo snel reageert!!! Tegelijkertijd vind ik het heel jammer om te horen dat het zo slecht met je gaat. Ik weet dat je mij niet kent en het waarschijnlijk niet veel uitmaakt wat ik zeg/vind maar ik vind het echt heel naar voor je en leef met je mee. Ik ben zelf nu in behandeling en merk dat dat een beetje oplucht, misschien zou je dit ook kunnen overwegen? Ik ben naar de huisarts gegaan en heb een verwijsbrief gekregen voor ( naam verwijderd door de Kindertelefoon ivm anonimiteit ), een hele fijne psychologen praktijk. Misschien heb je dit al gedaan of andere dingen geprobeerd, maar zo niet, raad ik je het echt aan. Ik gun dit niemand en ik hoop dat jij een manier vind van jezelf te gaan houden en daarmee ook jezelf die pijn niet meer te gunnen, omdat je dat echt gewoon niet verdient. Laat me het weten als ik je ergens nog mee kan helpen en ik wens je heel veel succes en geluk!! ❤️

Ik snij mijzelf nog niet hevig, enkel in mijn heup wat  krassen. Precies op het deel waar mijn broek/onderbroek/whatevah het bedekt.

Jezelf snijden is inderdaad niet zo best. Maar om te zeggen ''Je moet het gewoon niet meer doen'' zou nogal onlogisch zijn als ik het zou zeggen.

Wat naar voor je
Ik weet dat je niks aan deze reactie hebt maar ik hoop dat je er mee kan stoppen
Xxx sterkte
Stop ermee! Je krijgt er echt littekens van ~!
ik doe het soms, bij mij zij het op sommige momenten gewoon dwanggedachtes en als ik veel ste druk ben in m'n hoofd (heb anorexia) en doe dat dus om even geen stress te hebben, en als soort afleiding.

Reageer