Vraag

vreemde obsessie

  • 23 January 2023
  • 5 reacties
  • 330 Bekeken

Badge

Ik ben 16 jaar oud en ik kijk graag naar filmpjes waar mensen zelfmoord plegen of vermoord worden. Ja, ik weet het, fucking gruwelijk, maar het begint een soort verslaving te worden. Ik heb al vaker gehoord van vrienden dat ik langzaam een psychopaat begin te worden. Toch blijf ik kijken en zoeken naar dat soort filmpjes. De filmpjes waar ik het best op ga zijn executie filmpjes of filmpjes waar mensen gevaarlijke dingen doen. En nee, ik doe er niks seksueels mee en ik fap me der al helemaal niet op af. Ik voel der gewoon geen gevoelens bij en ik kan er graag naar kijken (zonder kwade bedoelingen natuurlijk). Ik ben nu natuurlijk benieuwd of er andere mensen zijn die dit ook hebben en of last van hebben.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10: plaats op het forum geen triggerende content 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey,

Zelf heb ik dit niet en zou ik dit ook echt niet willen zien. Eerlijk gezegd denk ik ook dat dit niet bepaald goed voor je is.

Misschien een idee om er met iemand over te praten.

Hi. Je zegt al “het begint een soort verslaving te worden". Kortom, je kúnt er nog mee stoppen. Want ik denk dat te veel van die gruwelijkheden heel slecht voor je hersens is.  En het is wreed. Dus ik zou zeggen, nu het nog kan, stop ermee.

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Dobelknobbel ,

 

vervelend joh! Allereerst…. Ben ik her wel „eens“ met @Sjammetje ! 
 

je kàn er waarschijnlijk nog mee stoppen… en doe dat , want het is écht niet goed voor je mentale gezondheid! ( maar dat wist je vast al/ kon je zelf vasz ook wel bedenken…) 

 

ga inp in plaats daarvsn van die *try not to laugh* filmpjes op youtube kijken! Of p*rno?! 
;( niet dat porbo zo vreselijk gezond voor je is- maar ja haha ) 

 

 

greettz Mij_Niet_Gezien, 

 

ps, als je d‘r NIET vanaf komt, scahkel dan zoals @jaivy @l zegt , hulp in! 

Reputatie 7
Badge +17

Nieuwsgierig zijn naar dat soort filmpjes is normaal maar als het, zoals bij jou, een obsessie wordt is dat niet gezond.

Probeer er mee te stoppen voordat het echt een verslaving wordt.

Ik had dit eerst ook best wel erg, dat je heel benieuwd was om 18+ dingen te zien, en vooral dan ‘’gore’’. en ‘’gore’’ is zoals je zegt dat er gruwelijke dingen gebeuren met mensen op video / foto.

 

In principe is het niet erg om het af en toe te kijken uit nieuwsgierigheid, behalve als je echt verslaafd bent. En het is ook niet heel erg om er naar te kijken als niemand er maar iets van merkt, en als je er helemaal maar niks in het echt mee doet.

Reageer