Vragenlijst: verslaving, drugs, roken, alcohol


Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                                                                                                                                                                                            woon je in een stad of in een dorp? :                                                                                                                                                                 

heb je wel eens gerookt? :                                                                                                                                                                                  

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :                                                                                                                                                                                      

roken je ouders? :                                                                                                                                                                                                   

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? :

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? :

drinken je ouders? :

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij


99 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoe oud ben je? :          12                                                                                                                                                                                       

  woon je in een stad of in een dorp? :                                 geen van beide (buitenaf)                                                                                                                              

heb je wel eens gerookt? :                     nee   ga ik ook niet doen  :)                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                         x                                                                                                     

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                x                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                  x                                                                                                           

roken vrienden van je? :       ja 1                                                                                                                                                                               

roken je ouders? :          nee                                                                                                                                                                                         

hoe vaak rook je? :                 x                                                                                                                                                                             

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : x

weten je ouders dat je rookt? :x

vinden hun het goed? :nee

 

heb je wel eens gedronken? : ja 1 keer eens half glas oud bruin

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : mocht om te proeven maar meer niet dan dat

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : stoer en spannend maar 1 malig

drinken vrienden van je? : ja 1

drinken je ouders? : heel soms

hoe vaak drink je? : x

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : x

in wat voor soort situaties drink je? : x

weten je ouders dat je  drinkt? :x

vinden hun het goed? : nee absoluut niet ;)

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :x

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :x

welke drug gebruikte je toen? :x

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :x

gebruiken vrienden van je? :x

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? :x

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : geen

welke gebruik je vaker? : x

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : x

in wat voor soort situaties gebruik je? :x

weten je ouders dat je gebruikt? :x

vinden ze  het goed? : nee echt niet ;)

 

Groetjes Liefs julian X

Badge

Hoe oud ben je? :                        14                                                                                                                                                                              woon je in een stad of in een dorp? :            Dorp                                                                                                                                                      

heb je wel eens gerookt? :                        Alleen shisha                                                                                                                                                          

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              13

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   Nieuwsgierig                                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  lekker                                                                                                                            

roken vrienden van je? :                Alleen shisha                                                                                                                                                              

roken je ouders? :                  Ja, sigaretten en hasj                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? :                     Elke dag                                                                                                                                                                      

noem je jezelf verslaafd? : Ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  Nee

weten je ouders dat je rookt? : Ze weten alleen dat ik shisha pijp doe als hun erbij zijn maar niet dat ik zelf een pen heb

vinden hun het goed? :  van de pijp wel maar van de pen niet denk ik

 

heb je wel eens gedronken? : ja 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 10

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : lekker 

drinken vrienden van je? :    Ja

drinken je ouders? :   Ja

hoe vaak drink je? :   Meestal op feestjes en weekends 

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes en met vrienden 

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : beetje raar

welke drug gebruikte je toen? : een mix van verschillende drugs 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :  eigen idee 

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : ja

hoe vaak gebruik je? : heb het 2x gedaan

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : alleen die

welke gebruik je vaker? : die mix

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? : feestjes

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : nee

 

dit waren mijn antwoorden xx

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :           15                                                                                                                                                                                           woon je in een stad of in een dorp? :               stad                                                                                                                                                  

heb je wel eens gerookt? :              nee                                                                                                                                                                    

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :           nvt                                                                                                                    

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                        nvt         

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                       nvt                                                                                       

roken vrienden van je? :                     een enkele rookt wel of heeft gerookt                                                                                                                                                                 

roken je ouders? :                   nee                                                                                                                                                                                

hoe vaak rook je? :                                                                                                    nvt                                                                                           

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nvt

weten je ouders dat je rookt? :nvt

vinden hun het goed? :nvt

 

heb je wel eens gedronken? :nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:nvt

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :nvt

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :nvt

drinken vrienden van je? :ja maar sommige zijn ouder en mogen het, en andere dien het gewoon maar kennen hun grenzen.

drinken je ouders? :ja ze drinken wel qx in de week een drankje als ze tijd hebben denk ik.

hoe vaak drink je? :nvt

noem je jezelf verslaafd? :nvt

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :nvt

in wat voor soort situaties drink je? :nvt

weten je ouders dat je  drinkt? :nvt

vinden hun het goed? :nvt

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : het is wat je verstaat onder drugs, ik heb zelf in het zieken huis medicatie gehad waar wel drugs in zat denk ik , ik heb ook wel medicatie gehad dus ja maar geen echte drugs als je me snapt.

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :idk toen ik naar het ziekenhuis moest

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :ik wist niet dat het drugs was

welke drug gebruikte je toen? : geen idee , dat zit in de .medicatie

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :nee, moest van het ziekenhuis 

gebruiken vrienden van je? :nee, niet in de vorm van heroïne ofzo of coke, die hebben misschien ooit medicatie waar iets in zat

gebruiken je ouders? :nee, 

hoe vaak gebruik je? : als ik naar het zieken huis moet voor een operatie of als ik naar de dokter ga of snel afgeleid raak.

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :idk

welke gebruik je vaker? :geen

noem je jezelf verslaafd? :nee , want ik gebruik het niet. 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :doe ik al

in wat voor soort situaties gebruik je? :als ik naar het ziekenhuis,  dokter of als ik niet meer geconcentreerd raak en dat in die situatie wel zou moeten, bv een toets week ofzo

weten je ouders dat je gebruikt? :ja , maar ik vind het niet echt drugs

vinden ze  het goed? : zoals ik zei ik vind het geen drugs zei ook niet.

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoe oud ben je? :    15                                                                                                                                                                                                  woon je in een stad of in een dorp? :         dorp                                                                                                                                                        

heb je wel eens gerookt? :          ja                                                                                                                                                                        

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :               13                                                                                                                

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :          nieuwschierigheid                       

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :    ja goor dit                                                                                                                          

roken vrienden van je? :          een paar                                                                                                                                                                             

roken je ouders? :    nee                                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? :    niet meer                                                                                                                                                                                           

noem je jezelf verslaafd? :nope

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? : was eenmalig

vinden hun het goed? : ze weten t niet

 

heb je wel eens gedronken? :jep

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :nieuwschierigheid

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :dit is fk chill 

drinken vrienden van je? :sommige maar heb veel onschuldige vrienden2

drinken je ouders? :mn ma wijn en mn pa bier, en afentoe allebei malibu

hoe vaak drink je? : eens in de 2 maanden denk

noem je jezelf verslaafd? : noh

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : noh

in wat voor soort situaties drink je? : met vriend(en) 

weten je ouders dat je  drinkt? : wss hebben ze een vermoeden, maar heb het nooit verteld

vinden hun het goed? :hoort bij pubers he

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :yes

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13/14?

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : ja dit is wel leuk en lekker

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : Ja weer nieuwschierig

gebruiken vrienden van je? : niet echt

gebruiken je ouders? : nope

hoe vaak gebruik je? : afentoe

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet maar wil pillen ofzo ook wel een keer

welke gebruik je vaker? : wiet dus

noem je jezelf verslaafd? : nope

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? : vrienden en wnnr ik sad ben

weten je ouders dat je gebruikt? :nope

vinden ze  het goed? : wss niet goed maar ook niet erg

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? 12                                                                              woon je in een stad of in een dorp? :     stad     

heb je wel eens gerookt? :   nee                                           

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed: -  

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   -                   

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  -                   

roken vrienden van je? :    nee             

roken je ouders? :      nee            

hoe vaak rook je? :     0 keer

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : -

weten je ouders dat je rookt? : -

vinden hun het goed? : -

heb je wel eens gedronken? : ja slokje proeven

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 9

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwschierig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : gatverdamme

drinken vrienden van je? : nee

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : 0 keer

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : -

in wat voor soort situaties drink je? : -

weten je ouders dat je  drinkt? : -

vinden hun het goed? : -

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : -

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : -

welke drug gebruikte je toen? : -

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : -

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : 0 keer

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : -

welke gebruik je vaker? : -

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : -

in wat voor soort situaties gebruik je? : -

weten je ouders dat je gebruikt? : -

vinden ze  het goed? : -

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoe oud ben je? : 17                                                                                                                                                                                         woon je in een stad of in een dorp? : Stad                                                                                                                                                                

heb je wel eens gerookt? : Ja, heb het wel eens geprobeerd. Gelukkig nooit mee doorgegaan.                                                                                                                                                                                

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : 14                                                                                                                              

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : Nieuwsgierigheid                                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Ik dacht eigenlijk meteen ‘waar ben je mee bezig’?                                                                                                                            

roken vrienden van je? : Ja. Twee vrienden van me roken                                                                                                                                                                                     

roken je ouders? : Nee                                                                                                                                                                                                  

hoe vaak rook je? : Ik heb in totaal 3 sigaretten gerookt. Daarna nooit meer                                                                                                                                                                                          

noem je jezelf verslaafd? : Nope

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nvt

weten je ouders dat je rookt? : Ze hebben me wel eens gevraagd of ik rookte en toen heb ik wel eerlijk verteld dat ik het geprobeerd heb

vinden hun het goed? : Nee. Ze waren ook heel blij dat het bij proberen is gebleven

 

heb je wel eens gedronken? : Ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 15

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : Nieuwsgierigheid

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Ik vond het best lekker

drinken vrienden van je? : Ja

drinken je ouders? : Ja

hoe vaak drink je? : Heel erg weinig. 1 of 2 biertjes op een avond

noem je jezelf verslaafd? : Nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nvrt

in wat voor soort situaties drink je? : Eigenlijk alleen in de zomer als we buiten zitten.

weten je ouders dat je  drinkt? : Ja

vinden hun het goed? : Ja, zolang het meer niet uit de hand loopt

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : Nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : nvt

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : nvt

welke drug gebruikte je toen? : nvt

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nvt

gebruiken vrienden van je? : Niet dat ik weet

gebruiken je ouders? : Nee

hoe vaak gebruik je? : nvt

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : nvt

welke gebruik je vaker? : nvt

noem je jezelf verslaafd? : nvt

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nvt

in wat voor soort situaties gebruik je? : nvt

weten je ouders dat je gebruikt? : nvt

vinden ze  het goed? : nvt

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? : 14                                                                                                                                                                   woon je in een stad of in een dorp? :    stad                                                                                                                                                             

heb je wel eens gerookt? :     nee                                                                                                                                                                             

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :           nee                                                                                                                                                                           

roken je ouders? :        nee                                                                                                                                                                                           

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? :nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? : nop

drinken je ouders? : nop

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Leuke test !!!!

Badge

Hoe oud ben je? :   12                                                                                                                                                                                         woon je in een stad of in een dorp? :  dorp                                                                                                                                                               

heb je wel eens gerookt? : ja                                                                                                                                                                            

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :  11                                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   nieuwsgierigheid                     

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : dat het een beetje raar smaakte                                                                                                                             

roken vrienden van je? :  ja                                                                                                                                                                                    

roken je ouders? : nee                                                                                                                                                                                                  

hoe vaak rook je? : ligt eraan                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : misschien

weten je ouders dat je rookt? : nee

vinden hun het goed? : wss niet

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 10 of 11 ofz

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : jaarwisseling dus gezelligheid

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : dat het wel lekker was

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : niet vaak alleen speciale gelegenheden of als mn moeder gwn een fles koopt

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : kan

in wat voor soort situaties drink je? : speciale gelegenhed, feestjes of chillen

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : ja af en toe

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : eind vorig jaar dus 12 en een half want ben bijna 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : lekker gevoel

welke drug gebruikte je toen? : wiet en xtc

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierigheid en ben overgehaald

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : af en toe

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :  coke, xtc, mdma, speed, crystal, en space cake

welke gebruik je vaker? : space cake

noem je jezelf verslaafd? : een beetje

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : misschien

in wat voor soort situaties gebruik je? : als ik met vrienden ben

weten je ouders dat je gebruikt? : nope

vinden ze  het goed? : nee wss zouden ze me vermoorden

Reputatie 1
Badge

heb je wel eens gerookt? :    nee                                                                                                                                                                              

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :       nee                                                                                                                        

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                           

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :                                                                                                                                                                                      

roken je ouders? :                                                                                                                                                                                                   

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? :nee 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? :

drinken je ouders? :

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :              18                                                                                                                                                                                        woon je in een stad of in een dorp? :            stad                                                                                                                                                     

heb je wel eens gerookt? :          ja                                                                                                                                                                        

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :              17                                                                                                                 

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :               nieuwsgierig, tijdens een feestje                  

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :           deed t meer voor de gezelligheid.                                                                                                                   

roken vrienden van je? :               ja                                                                                                                                                                       

roken je ouders? :           nee                                                                                                                                                                                        

hoe vaak rook je? :              ik ben gestopt met roken op feestjes, heb nog nooit nuchter gerookt.                                                                                                                                                                                 

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nvt

weten je ouders dat je rookt? : nee, heb ze niet vertelt, maar ik ben al gestopt

vinden hun het goed? : nvt

 

heb je wel eens gedronken? : Ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 15

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : Nieuwsgierig/ vond ik leuk

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : vond het leuk en gezellig

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : soms een wijntje,maar veel minder dan mij

hoe vaak drink je? : ligt er aan, in vakanties bijna elke dag, normale weken 2-4x per maand

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : alleen op feestjes of bij een film

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 17

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : voelt lekker

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierig, en mn huisgenoten boden t aan

gebruiken vrienden van je? : ik denk dat 80% van mn vrienden wel eens blowt

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : gewoon op feestjes of met matem, als ik het aangeboden krijg.

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : alleen wiet, niet van de harddrugs

welke gebruik je vaker? : nvt

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : op feestjes

weten je ouders dat je gebruikt? : ik heb ze verteld dat ik wel eens geblowd heb

vinden ze  het goed? : maakt ze niet zo veel uit zolang het niet excessief is.

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :         14                                                                                                                                                                                   
woon je in een stad of in een dorp? :             Dorp, al mijn vrienden in de stad                                                                                                                                                    

heb je wel eens gerookt? :                Ja                                                                                                                                                                  

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :          14                                                                                                                     

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :            Groepsdruk, nieuwsgierigheid                     

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                         Leuk!                                                                                                      

roken vrienden van je? :      Ja                                                                                                                                                                                

roken je ouders?          Nee                                                                                                                                       

hoe vaak rook je? :                  Ong 1x per week                                                                                                                                                                             

noem je jezelf verslaafd? :                Ja, ik kan er alleen niet gemakkelijk aan komen dus dat helpt

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :         Ja, dat wil ik aan de ene kant wel en aan de andere kant niet

weten je ouders dat je rookt? :       Nee

vinden hun het goed? :       Nee

 

heb je wel eens gedronken? :          Ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:           14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :          Nieuwsgierigheid 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :           Gatsie, wel heel gezellig. En eng want ik was heel duizelig

drinken vrienden van je? :       Ja

drinken je ouders? :         Vader alleen

hoe vaak drink je? :            Niet vaak

noem je jezelf verslaafd? :          Nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :         Nvt

in wat voor soort situaties drink je? :         Feestjes

weten je ouders dat je  drinkt? :          Nee

vinden hun het goed? :         Nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :           Ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :        14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :        Geweldig, wel heftig

welke drug gebruikte je toen? :         Wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :        Groepsdruk , nieuwsgierigheid 

gebruiken vrienden van je? :         Ja

gebruiken je ouders? :         Nee

hoe vaak gebruik je? :          Eens per maand

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :            Alleen wiet

welke gebruik je vaker? :       Wiet

noem je jezelf verslaafd? :         Nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :       Nvt

 in wat voor soort situaties gebruik je? :        Gezellig met vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? :        Nee

vinden ze  het goed? :       Nee

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld ja eerlijk ingevuld, geen probleem 

xxx- mij

Hoe oud ben je? :             16                                                                                                                                                                                         woon je in een stad of in een dorp? :            Stad                                                                                                                                                   

heb je wel eens gerookt? :                   Ja                                                                                                                                                               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      14                                                                                                                 

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :           Ik was er benieuwd naar                      

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :       Niet echt lekker maar wel soort van leuk                                                                                                                  

roken vrienden van je? :             Ja                                                                                                                                                                     

roken je ouders? :                              Nee                                                                                                                                                             

hoe vaak rook je? :          Gemiddelde 1x per week                                                                                                                                                                                     

noem je jezelf verslaafd? : nee

Aweten je ouders dat je rookt? : nee

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 13

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : ik vond het beetje vies maar wel leuk

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : niet echt 

hoe vaak drink je? :om de week

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :nee

in wat voor soort situaties drink je? : op feestjes of met een klein groepje omdat het leuk is. Ik heb eergisteren voor het eerst alleen gedronken omdat ik in quarantaine zit en me verveel en zin had om iets te voelen. 

weten je ouders dat je  drinkt? : nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :wel leuk

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : ik was er heel erg benieuwd naar

gebruiken vrienden van je? : niet echt 

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : nu al heel lang niet meer gedaan maar ik wil heel graag het weer een keer doen, maar dan hasj, want ik ging nogal vaak slecht op wiet (realiteit kwijt zijn etc)

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee 

Hoe oud ben je? :                                                           17                                                                                                                                           woon je in een stad of in een dorp? :                      Dorp                                                                                                                                           

heb je wel eens gerookt? :                                          Ja                                                                                                                                        

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :         13                                                                                                                      

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret  (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 Laatste 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                    Mwa niet veel                                                                                                          

roken vrienden van je? :                                             Ja                                                                                                                                         

roken je ouders? :                                                                       Nee                                                                                                                            

hoe vaak rook je? :                                                          15 per dag                                                                                                                                     

noem je jezelf verslaafd? : half 

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : ja

weten je ouders dat je rookt? : ja

vinden hun het goed? : ja eigen keuzen 

 

heb je wel eens gedronken? : ja 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid,  ect)? : feestje 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  nog niks 

drinken vrienden van je? : sommige 

drinken je ouders? : ja 

hoe vaak drink je? : elke dag bijna 

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : ja/nee

in wat voor soort situaties drink je? : thuis alleen 

weten je ouders dat je  drinkt? : ja 

vinden hun het goed? : ja/nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 16

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : fijn 

welke drug gebruikte je toen? : wiet, hasj 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : depressie 

gebruiken vrienden van je? : ja sommige 

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : eerst elke dag nu afgekickt 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Crack, Cocaïne, wiet , heroïne, xannax, 

welke gebruik je vaker? : Xannax, wiet 

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : ja 

in wat voor soort situaties gebruik je? : altijd 

weten je ouders dat je gebruikt? : ja 

vinden ze  het goed? : nee

leuk verhaaltje ben 1 keertje uitgegaan heb toen een lading crack in me arm gespoten en had toen gelijk pijn in me armen borst enz ziekenhuis gebeld opgehaald hele avond gelegen zinsdien geen cocaïne meer aangeraakt 

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mijJe 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                              16                                                                                                                                                                        woon je in een stad of in een dorp? :                                           stad maar wel een buitenbuurt                                                                                                                      

heb je wel eens gerookt? :                                           ja                                                                                                                                       

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                        9                                                                                       

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? ;     me pa liet me proberen om te laten zien hoe goor t is lmao   

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                      ja nee wel goor ig                                                                                                        

roken vrienden van je? :                             n paar                                                                                                                                                         

roken je ouders? :                                            me pa                                                                                                                                                       

hoe vaak rook je? :                                sigaretten niet                                                                                                                                                       

noem je jezelf verslaafd? :                sigaretten niet nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :          nee

vinden hun het goed? :        nee

 

heb je wel eens gedronken? :       lmaoo regelmatig

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:       13

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :            pure nieuwschierigheid en  gwn behoefte aan t ontsnappen van alles 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :       oi lez go my lifes gonna get fucked

drinken vrienden van je? :         ja

drinken je ouders? :     me pa

hoe vaak drink je? :         weekenden en soms bij t leren lmfao

noem je jezelf verslaafd? :              i meannnnn, ja wel beetje eig.. maar k ben 16 dussss

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :          hell nah why lmfao

in wat voor soort situaties drink je? :         als k ff alles moet vergeten, als k me verveel, als k me kut voel, als k me goed voel, etc :)

weten je ouders dat je  drinkt? :                 me pa wel

vinden hun het goed? :            ja lmfao hij vindt t prachtig

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :        ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :    15

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :         oi nog een verslaving dr bij ma boyyy

welke drug gebruikte je toen? :           wiet lol

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :                desperate lmfao   nee maar gwn nieuwschierig ig

gebruiken vrienden van je? :               ja

gebruiken je ouders? :             me pa vroeger

hoe vaak gebruik je? :                     2 a 3 keer per maand max.

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :              ja verschillende wiet dingen, (joint, olie, etc)

welke gebruik je vaker? :            joint

noem je jezelf verslaafd? :            nog niet lmfao

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :           nee wrm zou k tis nice

in wat voor soort situaties gebruik je? :            zelfde als bij drank

weten je ouders dat je gebruikt? :           nee

vinden ze  het goed? :      nee

  

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :           17                                                                                                                                                                                           woon je in een stad of in een dorp? :          Jammer genoeg in een dorp                                                                                                                                                       

heb je wel eens gerookt? :     Jazeker                                                                                                                                                                             

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                  13-14                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 Ik had daar in een keer zin in, en natuurlijk was ik ook nieuwsgierig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                 De eerste paar keren was het echt ranzig                                                                                                             

roken vrienden van je? :                                                            ja, ik kom van het vmbo af dus dat is jammer genoeg een gegeven. Op mijn opleiding rookt tevens ook bijna iedereen.                                                                                                                          

roken je ouders? :       Mijn moeder en mijn stiefvader     mijn vader is al jaren gestopt                                                                                                                                                                                       

hoe vaak rook je? : Sigaretten alleen op feestjes en gelegenheden, vapen elke dag                                                                                                                                                                                              

noem je jezelf verslaafd? :Aan het vapen wel, sigaretten niet

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : Niet persé

weten je ouders dat je rookt? :Ja

vinden hun het goed? :Ja

 

heb je wel eens gedronken? :Ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :Het was feest

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :Lekker

drinken vrienden van je? :Ja

drinken je ouders? :Af en toe

hoe vaak drink je? :Elk weekend

noem je jezelf verslaafd? :Nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :Feestjes, date met mijn vriendin, hangen met maten enzv

weten je ouders dat je  drinkt? :Ja

vinden hun het goed? :Ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :Ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :ik had niet verwacht dat het zo zou voelen

welke drug gebruikte je toen? : Een lichte variant van DMT

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :Omdat ik altijd al erg nieuwsgierig ben geweest, toen kreeg ik de kans en had ik het gedaan

gebruiken vrienden van je? : Sommige wel

gebruiken je ouders? :Nee

hoe vaak gebruik je? :Wiet 3 keer in een maand, XTC 4 keer per jaar, 2cb ongv 6x per keer en de rest is allemaal gewoon random

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :XTC DMT 2CB wiet/hasj speed ketamine blue 69(dat is speed en GHB) 

welke gebruik je vaker? :Wiet

noem je jezelf verslaafd? :Nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :Feestjes, of als ik gewoon zin heb der in

weten je ouders dat je gebruikt? :Van de wiet en hasj wel

vinden ze  het goed? : Ja

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoe oud ben je? : over 8 dagen 15                                                                                                                                                                woon je in een stad of in een dorp? : stad                                                                                                                                         

heb je wel eens gerookt? : ja                                                                                                                                                                              

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : 14                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : irritatie en had afleiding nodig van ALLES                                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  Meh mensen doen altijd heel moeilijk dat 't vies is enzo maar was wel fijn                                                                                                                            

roken vrienden van je? :  paar                                                                                                                                                                           

roken je ouders? : nope                                                                                                                                                                                        

hoe vaak rook je? :  zo'n 2x per week en dan 1-2 sigaretten                                                                                                     

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : -----------

weten je ouders dat je rookt? : nope

vinden hun het goed? : nope

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 11

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :    interesse hoe het was om dronken te zijn

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :   eerst vond ik het vies dus heb ik het niet aangeraakt tot ik 13 werd daarna ging ik meer drinken met vrienden op feestjes enzo

drinken vrienden van je? : bijna allemaal

drinken je ouders? : moeder bijna niks, vader meer maar ook niet veel

hoe vaak drink je? : vakantie 2-3x per week met vrienden anders 1,2 keer per maand.

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : -----------

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes, stress, en chille met vrienden

weten je ouders dat je  drinkt? : alleen mijn vader

vinden hun het goed? : ja zolang ik niet te veel drink

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : -

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : -

welke drug gebruikte je toen? :-

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :-

gebruiken vrienden van je? : zus

gebruiken je ouders? :-

hoe vaak gebruik je? :-

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :-

welke gebruik je vaker? :-

noem je jezelf verslaafd? :-

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :-

in wat voor soort situaties gebruik je? :-

weten je ouders dat je gebruikt? :-

vinden ze  het goed? :-

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :          14                                                                                                                                                                                      
 woon je in een stad of in een dorp? :          Dorp                                                                                                                                                       

heb je wel eens gerookt? :           Nee                                                                                                                                                                       

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :             Nvt                                                                                                                  

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 Nvt

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :              Nvt                                                                                                                

roken vrienden van je? :                   Wel klasgenoten                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :      Mijn vader, sigaren                                                                                                                                                                                             

hoe vaak rook je? :       Nvt                                                                                                                                                                                        

noem je jezelf verslaafd? : nvt

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :   Nvt

weten je ouders dat je rookt? :  nvt

vinden hun het goed? :  nvt

 

heb je wel eens gedronken? :nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: nvt

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :   Nvt

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  nvt

drinken vrienden van je? :   Ja

drinken je ouders? :  ja

hoe vaak drink je? :  nooit

noem je jezelf verslaafd? :   Nvt

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :   Nvt

in wat voor soort situaties drink je? :  Nvt

weten je ouders dat je  drinkt? :  nvt

vinden hun het goed? :   Nvt

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :  nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :   Nvt

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :  nvt

welke drug gebruikte je toen? :  Nvt

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :  nvt

gebruiken vrienden van je? :  weet ik niet

gebruiken je ouders? :   Nee

hoe vaak gebruik je? :  nvt

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :  Nvt

welke gebruik je vaker? :Nvt

noem je jezelf verslaafd? : nvt

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :  nvt

in wat voor soort situaties gebruik je? :  nvt

weten je ouders dat je gebruikt? :nvt

vinden ze  het goed? :nvt

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoe oud ben je? :   14                                                                                                                                                                                         woon je in een stad of in een dorp? :   Stad                                                                                                                                                              

heb je wel eens gerookt? :                                                                                                                                                                        Ja 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :  12                                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :         Nieuwschierigheid                         

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                 Lekker                                                                                                              

roken vrienden van je? :                                         Soms                                                                                                                                             

roken je ouders? :                                               Nee                                                                                                                                                    

hoe vaak rook je? :                                                              3 x per week                                                                                                                                  

noem je jezelf verslaafd? : nee 

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :   Niet persee 

weten je ouders dat je rookt? : nee

vinden hun het goed? : nee 

 

heb je wel eens gedronken? : ja 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwschierigheid 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : smaak vind ik vies maar het gevoel daarna lekker 

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja 

hoe vaak drink je? : niet vaak 

noem je jezelf verslaafd? : nee 

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee 

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes of borrels ofzo 

weten je ouders dat je  drinkt? : beetje 

vinden hun het goed? : met maten 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja 

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13 

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : fijn

welke drug gebruikte je toen? : oxycodon 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : ik slikte het vroeger als medicijn dus ik wist hoe het voelde dus gewoon omdat het fijn was 

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee 

hoe vaak gebruik je? : niet meer 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet, oxcy 

welke gebruik je vaker? : op dit moment wiet 

noem je jezelf verslaafd? : niet meer 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? : toen ik verdrietig was 

weten je ouders dat je gebruikt? : nee 

vinden ze  het goed nee 

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :             12 bijna 13                                                                                                                                                                                         woon je in een stad of in een dorp? :     stad                                                                                                                                                           

heb je wel eens gerookt? :   ja                                                                                                                                                                              

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      11                                                                                                                        

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret : nieuwshierigheid,                               

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  oke hier kan ik wel aan wenen                                                                                                                           

roken vrienden van je? :  ja                                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :   ja                                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? :      soms                                                                                                                                                                                        

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? :nee

vinden hun het goed? : weet ik niet ik denk 1 niet erg maar meer wel

 

heb je wel eens gedronken? :ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 11

waarom dronk je toen  : feestje

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : ja het smaakt wel

drinken vrienden van je? : soms

drinken je ouders? :mijn vader altijd die is verslaafd die spreek ik niet meer en mijn moeder soms

hoe vaak drink je? : 1 keer in de maand

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestje

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? :ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee nog niet


gr. ghenk

Badge

Hoe oud ben je? : 13                                                                                                                                                                        woon je in een stad of in een dorp? :  stad                                                                                                                                                  

heb je wel eens gerookt? : ja                                                                                                                                                          

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : 12                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : me ouders zeggen dat het even hun rust momentje is en dat klopt op het moment dat ik het deed dacht ik gewoon nergens meer aan                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  iewl, bah                                                                                                                            

roken vrienden van je? :  ja                                                                                                                                                               

roken je ouders? :    mijn moeder rookt en me vader is gestopt                                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? :   2 á 3 keer per week                                                                                                                                                    

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? :nee

vinden hun het goed? : nee

 

heb je wel eens gedronken? :ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:6

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :perongeluk

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : niets 

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja 

hoe vaak drink je? : 1-2 flugel per dag

noem je jezelf verslaafd? : beetje

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :nee

in wat voor soort situaties drink je? : gewoon als k der zin in heb

weten je ouders dat je  drinkt? :  nope

vinden hun het goed? : nee, ze vermoorden me

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had  gebruikt? : 12

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : IK WORD GEKKKKK

welke drug gebruikte je toen? : xtc

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : Feestje dus groepsdruk

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : niet vaak

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : cocaine xtc

welke gebruik je vaker? : cocaine

noem je jezelf verslaafd? : ik snuif wel aantallen honderden euros per week weg dus ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : ruzie met ouders

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : nee, ze steken me hoofd in de fik

Badge

   

Hoe oud ben je? :     14                                                                                                                                                                                                 woon je in een stad of in een dorp? :  dorp                                                                                                                                                               

heb je wel eens gerookt? :             ja                                                                                                                                                                     

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :  12                                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   nieuwsgierigheid                        

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  best chill                                                                                                                            

roken vrienden van je? :   bijna allemaal                                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :    ja                                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? :   elke dag                                                                                                                                                                                            

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? :ja

vinden hun het goed? :moeder wel

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: dronken 11

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : best lekker

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : om de paar maanden wel

noem je jezelf verslaafd? : vind het wel heel lekker

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes

weten je ouders dat je  drinkt? :ja

vinden hun het goed? :ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : net 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : best leuk

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierigheid

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? :ja 

hoe vaak gebruik je? :elke maand

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :wiet, hasj, lachgas, speed en xtc

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : met vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? : beetje

vinden ze  het goed? :niet echt

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                                                                                                                                                                                                      woon je in een stad of in een dorp? :   dorp                                                                                                                                                             

heb je wel eens gerookt? :        jazeker                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :            14                                                                                                                  

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :       ik was nieuweshierig                         

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :           ja straks ziet iemand mij                                                                                                                  

roken vrienden van je? :   half                                                                                                                                                                                  

roken je ouders? :            nee                                                                                                                                                                                      

hoe vaak rook je? :  ik vape elke dag rook 1 a 2 keer per week                                                                                                                                                                                             

noem je jezelf verslaafd? : aan vapen wel

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  ja heel graag

weten je ouders dat je rookt? : nee gellukig niet

vinden hun het goed? : nee die slaan me dood anders

 

heb je wel eens gedronken? : jazeker

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwschierig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : dit word lache

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : elke 2 week

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes of als ik met vrienden ben

weten je ouders dat je  drinkt? : ja soms

vinden hun het goed? : als het maar bij 1 of 2 biertjes blijft (gebeurt nooit)

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : wiet

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : dit is fk mooi

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwschierig heid

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : 1 keer permaand ofz

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : als we lang niet gedaan hebben en 2 tussen uren hebben

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : nee

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Reputatie 2
Badge +1

Hoe oud ben je? :          

15.                                                                                                                                                                                           woon je in een stad of in een dorp? : 

in een dorp, maar woon wel dichtbij een stad en ben daar eigenlijk wel altijd.                                                                                                                                                               

heb je wel eens gerookt? :

Nee.                                                                                                                                                                                 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :   sommige, maar daar ga ik niet vaak mee om.                                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :              ja, allebei                                                                                                                                                                                     

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? : nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? : Misschien 1 of 2, maar alleen met feestjes en dan niet lam 

drinken je ouders? : mijn moeder is een alcohollist alleen wilt ze het niet toegeven, mijn vader was een alcohollist maar is al 3 jaar clean.

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 15

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

ik was best bang maar ik was ook wel weer nieuwschierig hoe ik me ging voelen

welke drug gebruikte je toen? :

niet bepaald een drug, maar ritalin

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

nieuwschierigheid en wou iets voelen

gebruiken vrienden van je? :

niet dat ik weet

gebruiken je ouders? :

mijn moeder doet wiet, mijn vader was een drug addict maar is al bijna 3 jaar clean

hoe vaak gebruik je? :

nooit, het was de eerste keer

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

Ritalin, en wil eigenlijk space cake en gewoon verdovende pillen gaan doen

welke gebruik je vaker? :-

noem je jezelf verslaafd? :

nee, ik heb het nog meer 1x gedaan en dat was officieel geen drug(ik kreeg wel een kick)

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :-

in wat voor soort situaties gebruik je? :

Pijn en gewoon een gevoel willen hebben

weten je ouders dat je gebruikt? :

nope

vinden ze  het goed?

Nee, echt totaal niet hahaha

Badge

 

  • 15
  • stad

roken:

  • ja
  • 13
  • nieuwsgierigheid
  • lekker
  • ja
  • ja
  • elke dag een pakje van 20
  • ja
  • nee
  • ja
  • ja

drinken:

  • ja
  • 15
  • nieuwsgierigheid
  • lekker
  • ja
  • ja
  • 1 keer p/w
  • nee
  • nee
  • als k me verveel
  • ja
  • nee

 

drugs:

  • ja
  • 15
  • lekker
  • wiet, speed
  • verveelde me
  • nee
  • nee
  • bijna nooit
  • speed, xtc
  • speed
  • nee
  • nee
  •  als k me verveel
  • nee
  • nee
Badge

Hoe oud ben je? :   15                                                                                                                                                                                        woon je in een stad of in een dorp? :       stad                                                                                                                                                          

heb je wel eens gerookt? :       ja                                                                                                                                                                           

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      11                                                                                                                         

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :       iedereen deed het thuis                           

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  niet veel                                                                                                                            

roken vrienden van je? :   ja                                                                                                                                                                              

roken je ouders? :           ja                                                                                                                                                                                        

hoe vaak rook je? :     elke dag wel                                                                                                                                                                                          

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : neuh

weten je ouders dat je rookt? : ja

vinden hun het goed? : ze vinden het men eigen keuzen en aangezien ze zelf ook roken gaan ze het mij niet verbieden 

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : doordat ik oudere vrienden had 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : niet veel

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : niet echt eigenlijk

hoe vaak drink je? : ieder weekend 

noem je jezelf verslaafd? : niet persee kan ook zonder

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : neuh

in wat voor soort situaties drink je? : gewoon met vrienden 

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : eigen keuzen zolang ik r maar eerlijk over ben

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : niks

welke drug gebruikte je toen? : ging samen blowen met men beste vriend 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : vonden we een goed idee

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : men echte vader is een verslaafde geweest

hoe vaak gebruik je? : 1x p.m.

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : pillen/wiet/sos

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : neuh 

in wat voor soort situaties gebruik je? : gewoon gezellig met vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? : ja

vinden ze  het goed? : eigen keuze maar wel eerlijk over zijn

Reageer