Hoi,
Ik snij me al een paar maanden en heb zeker 100 littekens draag alleen maar lange mouwen en er zijn maar 3 mensen die het weten maar hoe kan ik t verbergen want het is soms veel te warm en ik durf niet naar het zwembad maar deze zomer gaan we surfen in Frankrijk!!!!!!
Wat moet ik doen en zijn er eigenlijk ook andere jongens die zichzelf snijden want ik ken er eigenlijk niemand.
Groetjes
Vragen over snijden (doe t zelf ook)
A
A
Hey
Ik weet zeker dat je niet de enige bent. Want ik ken ook in real live geen meisje of jongen die snijd en niemand weet het van mij..
-xxx-
Ik weet zeker dat je niet de enige bent. Want ik ken ook in real live geen meisje of jongen die snijd en niemand weet het van mij..
-xxx-
A
Waarom zou je je snijden eigenlijk, ik snap dat nooit zo
A
Er zijn verschillende redenen waarom mensen zich snijden. Ik deed het wanneer ik heel verdrietig of boos was omdat ik niet met deze emoties om kon gaan was snijden mijn 'oplossing'.
A
Polsbandjes? Bedekken met Make up? Armbandjes en de aandacht niet naar je polsen laten gaan of zit het nog ergens anders?
A
Dit klink cliche maar huidskleurige concealer en een bepaalde kleur concealer (moet je op unternet opzoeken welke kleur) helot super goed. In iedergeval bij mij
A
Misschien een wijze les: snij je niet (no hate, ik snap waarom jullie t doen, heb dr een topic voor aangemaakt).
Maar momenteel kun je er vrij weinig aan doen, misschien het idee van live_meisje538.
Als je ouders het weten kunnen je littekens misschien weggehaald worden en ze hebben waarschijnlijk ook littekencreme.
Sowiso, als het littekens zijn blijven ze altijd bij je, of je het nu zegt of over bijv. 10 jaar maakt dan ook niets meer uit.
Succes verder (en vat dit niet verkeerd op),
Tim
Maar momenteel kun je er vrij weinig aan doen, misschien het idee van live_meisje538.
Als je ouders het weten kunnen je littekens misschien weggehaald worden en ze hebben waarschijnlijk ook littekencreme.
Sowiso, als het littekens zijn blijven ze altijd bij je, of je het nu zegt of over bijv. 10 jaar maakt dan ook niets meer uit.
Succes verder (en vat dit niet verkeerd op),
Tim
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.