Beantwoord

verslaving durüm döner

  • 14 December 2018
  • 6 reacties
  • 707 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Waza peeps,

ik heb de laatste paar maanden een verslaving ontwikkeld aan durüm döner. Het is een heel groot probleem geworden voor mijn gezondheid, de dokter heeft gezegd dat ik atherosclerose heb en dat mijn levensverwachting niet lang meer is. Kunnen jullie mij verwijzen naar een afkick kliniek voor durüm döner.

Alvast bedankt,
MVG durumhentai
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 September 2019, 16:13

Bekijk origineel

6 reacties

@durumhentai
als je al bij je dokter bent langsgegaan lijkt het mij dat hij al met jou gekeken heeft naar oplossingen zoals een afkick kliniek?
daarnaast misschien een tip om het minder te bestellen..
Sorry maar ik geloof je niet echt
Sorry maar ik geloof je niet echt
Ik ben diep teleurgesteld in de samenleving, jullie waren mijn enige hoop. De dokter vertelde me dat ik nog 13 uur te leven heb. Natuurlijk ga ik die 13 uur volledig toewijden aan de döner. Dank jullie wel voor de hulp.
Dit was het. :)

durumhentai
Hey durumhentai

Wat zwaar om te horen dat je nog maar dertien uur te leven hebt. Goed om te horen dat je je laatste uren toe zal wijden aan iets wat je zo nauw aan het hart ligt.

Als je tussenin een momentje vindt om aan de toekomst te denken, zou je op papier kunnen zetten wat voor afscheidsdienst je graag zou willen. Lijkt het je bijvoorbeeld gezellig om al je familieleden die naar de dienst komen dürum te serveren? Zo ja, zorg je er best voor dat dat gecommuniceerd wordt naar je nabestaanden die jouw afscheid onder hun zorg zullen nemen.

Vaarwel, durumhentai. Ik hoop dat je tevreden bent van het leven dat je geleid hebt. Hopelijk heb je, ondanks dat dit je dood werd, voldoende dürums naar binnen kunnen werken. Het ga je goed, vriend.

Groetjes
Kenshin
Hallo Kenshin,

Net voor zijn afscheid hebben ik en (laten we zeggen) durumhentai gecommuniceerd over zijn uitvaart. Hij was er zelf erg kalm over omdat hij zich erg tevreden voelde over zijn leven. Hij hield zo van durum, dat het zijn dood werd. Ik treur nog steeds diep over zijn verlies, maar aan alles komt een einde en dit einde was goed. Hij kon niet langer meer en ik kon hem ook niet langer meer ondersteunen, het was te ver uit de hand gelopen. De crematie was afgelopen week geweest, sorry dat ik je niet meer heb kunnen uitnodigen. Het lijkt erop dat je de enige goede vriend was die durumhentai ooit heeft gekend.

Ik wil je ontzettend bedanken voor al je steun en de vriendschap die je hem hebt geboden.
Ik zal nu zonder hem door het leven moeten, maar ik zal zijn liefde voor durum koesteren.
Laten we beide, in herinnering van durumhentai, een dag in de week een durumrol eten zodat hij altijd in onze gedachte blijft.

Nogmaals bedankt,

De vrouw van durumhentai
Beste vrouw van durumhentai

Innige deelneming. Wat moet het zwaar zijn om je partner te verliezen. Neem gerust de rouwtijd die je nodig hebt. Eer je overleden partner inderdaad voldoende, bijvoorbeeld door zijn passie rond voedsel verder te zetten.

Het ga je goed, partner van de in onze herinnering gekoesterde durumhentai. Probeer vooral gelukkig te zijn dat je durumhentai, een verrijking voor ieders leven, gekend hebt. We zullen hem nooit vergeten.

Groetjes
Kenshin

Reageer