Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Verslaving clash of clans

• 28 maart 2013
  • 4 reacties
  • 2585 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben erg verslaaft aan een spel clash of clans en pas geleden heb ik 300 euro er aan uit gegeven HELP wat moet ik doen het is van mijn moeders credit card:( ik ben zoooo gemeen maar heb ook stemmen, ik heb al 4 erge dingen gedaan!!

4 reacties

Reactie verwijderd, in strijd met de forumregels
Je moet het zowieso opbiechten anders kom je misschien nog erger in de problemen, en vraag daarna of je ouders (of bij wie je ook woont) of ze een slot op het spel willen zetten.
Wat vervelend voor je. 
Je moet erover praten, en je moet het aan je ouders vertellen, van die €300. Ze zullen boos worden, en misschien moet je het terugbetalen, maar het was niet slim van je. Probeer dat te realiseren. 
Wat betreft je verslaving: misschien kan je een slot op het spel zetten of de website blokkeren. Zet iedere dag een wekker. Begin bij bijvoorbeeld 2 uur gamen per dag. (Het ligt eraan hoe veel je het speelt. Game je 6 uur per dag, begin dan met 5 uur en bouw het zo af. Verander het iedere dag 5 minuten korter. Als je bijvoorbeeld maandag zou beginnen, zou het er zo uitzien. 
Maandag: 2 uur
dinsdag: 1 uur en 55 minuten
woensdag: 1 uur en 50 minuten 
donderdag: 1 uur en 45 minuten 
vrijdag: 1 uur en 40 minuten
zaterdag: 1 uur en 35 minuten 
zondag: 1 uur en 30 minuten 
en ga zo door, tot je bijvoorbeeld 30 minuten, 45 minuten of een uur hebt bereikt. Maak een schema hoe het gaat, zo krijg je overzicht en structuur. 
Vraag je ouders of een vriend/vriendin om je te helpen, om op je te letten :p
Je kan ook met een psycholoog of therapeut gaan praten, dat helpt vaak. 
Als het echt echt echt heel erg is... Er zijn speciale afkickklinieken voor gameverslaafden. 
Succes, 
xxx
- De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels, ga respectvol met elkaar om en neem elkaar serieus -

Reageer