Vraag

verslaving aan masturbatie

  • 15 December 2021
  • 2 reacties
  • 417 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje, 14 jaar oud en ik ben een beetje een probleem aan het ontwikkelen. Ik schaam me dood want ik merk dat ik verslaafd ben geworden aan masturberen. Ik doe het ongeveer 3x per dag en ik kom daardoor soms te laat of ik heb minder tijd voor huiswerk. Ik neem mezelf soms voor om het een paar dagen niet te doen, maar 1 dag is echt het allerlangste dat ik het niet kan doen. heeft iemand tips hoe ik van mijn verslaving afkom?


2 reacties

Ja dat is een ding apart zodra je het fijne gevoel heb gehad en weet hoe je moet komen kan het snel een verslaving worden   probeer het in plaats van 3 op en dag   te doen wanneer jw gaat slapen of tijdens het douche  en dan niet nab1 x stoppen maar geniet meer achter elkaar  op zelfde momemt . Ik heb het zelf ook lang gehad  word vanzelf minder  en je bent echt niet de enigste met een degelijke drang er zijn er veel 

Dus me tip  doe het op moment voor het slapen ook al krijg je drang door iemand of iets   

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk dat dit meer een periode is. Wss heb je het kort geleden ontdekt en dan snap ik dat je dat dan alle dag wil doen. Het is alleen jammer dat je schoolwerk en andere dingen eronder lijden. Probeer eens regels voor jezelf op te stellen en jezelf motiveren. Op YouTube staan verschillende  “motivatie speech” op je te wachten:). Die werken echt top (voor mij dan). Probeer een to do lijstje te maken. En af te vinken als je wat klaar hebt en als je alles gedaan hebt jezelf belonen met een stuk chocola of wat lekkers of dit. Het maakt niet uit iedereen doet het, komt goed!

 

Reageer