Verslaving

  • 19 April 2022
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Ben dus zegmaar  ongeveer twee jaar geleden begonnen met vapen (roken) en ja ongeveer 3 maanden geleden kwamen ze er thuis achter met veel gedoe er nog bij. Maar ik heb het de laatste tijd best lastig omdat ik door dit weinig meer mag en ja heb het gewoon druk met school. Ik heb best geode vrienden en vriendinnen waar wee ik kan praten maar eigenlijk ergens wil ik weer gaat vapen wat ja het was gewoon leuk om na school te kloten en dan te roken met vrienden. Alleen ja al dat gedoe met men ouders wil ik echt niet voor een 2e keer. Ik weet niet echt wat ik moet doen ergens wil ik zo graag weer beginnen, maar ergens ook niet. Iemand advies? En ja het is ook niet dat ik naar me ouders of broers kan gaan hier mee.

 

Ik raad het echt niet aan om te beginnen met vapen of roken.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoii! Je moet niet opnieuw gaan beginnen hoor! Dan laat je je verslaving “Winnen”. Als je iets leuks wil doen met vrienden kan je ook gewoon iets lekkers kopen en dat dan opeten in plaats van V@p€N! (Geen idee of de kindertelefoon dit verwijderd dus dan maar zo) 

gr,

JooJooo

Je hebt wel gelijk het is meer van het was eigenlijk gewoon leuk om naar uiten te gaan met mensen en te vapen. Het is ook dat het nog een beetje met men gedachte speelt

bedankt voor het reageren 

 

Hoii! Je moet niet opnieuw gaan beginnen hoor! Dan laat je je verslaving “Winnen”. Als je iets leuks wil doen met vrienden kan je ook gewoon iets lekkers kopen en dat dan opeten in plaats van V@p€N! (Geen idee of de kindertelefoon dit verwijderd dus dan maar zo) 

gr,

JooJooo

Reageer