Verslaafd aan Sunnieday(Habboretro)

• 23 May 2013
  • 9 reacties
  • 2137 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeyx
Ik ben super verrslaafd aan Sunnieday (habbo)
Echt zo verslaafd dat ik bijna altijd vergeet me huiswerk te maken.
Gelukkig is het niet zo erg dat ik me vrienden en familie in de steek laat.
Maar toch als je meeste mensen vragen via skyp/twitter/facebook/whatsapp
Dan antwoord ik bijna altijd Sunnieday of aan het sunniedayen
En me broers zeggen het zelf ook en ik vind het zelf ook zo maar het is zó leuk...
Ik wil gwn niet stoppen er mee maar ik vind wel dat ik er wat minder achter moet.
Help me
Tips?
Ideeën?
xx

9 reacties

Afleiding zoeken? Denk hierbij aan sport, tv, creatieve dingen? Ik ben ook verlaafd aan een online game. Het is dan geen Habbo hotel maar ik ken je gevoel. Na school zou ik echt even beneden je huiswerk maken (een plek zonder computer) en motiveer je tijdens je huiswerk op deze manier: "Als ik nou even snel doorwerkt kan ik vanavond 2 uurtjes op habbo hotel"
ik ben verslaafd aan league of legends en world of warcraft.. I know that feeling..
Afleiding zoeken? Denk hierbij aan sport, tv, creatieve dingen? Ik ben ook verlaafd aan een online game. Het is dan geen Habbo hotel maar ik ken je gevoel. Na school zou ik echt even beneden je huiswerk maken (een plek zonder computer) en motiveer je tijdens je huiswerk op deze manier: "Als ik nou even snel doorwerkt kan ik vanavond 2 uurtjes op habbo hotel"

Bedankt 😃 ik zal het proberen
haha ik ben er ook een soort verslaafd aan, De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels? x
Omg bestaat dat nog?! 
Ik was er ook verslaafd aan maar op een gegeven moment zegmaar overheen gegroeid 😛
Ik was er ooit ook verslaafd aan ... Ik heb toen mijn wachtwoord verandert in random cijfers , waardoor ik er niet meer op kon want ik wist het wacht woord niet meer , ook ging ik vaker afspreken met vrienden en daardoor had ik minder zin in sunnie , ook bouwde ik het rustig af.
X, henniee :)
hey!
ik ben ook zo verslaafd geweest aan retros spelen, maar op een gegeven moment werd het minder en nu speel ik het nog steeds met plezier maar maak ik ook weer tijd voor mijn huiswerk!

kusjes
Ik had ook zoiets met GoSuperModel maar toen ik mijn cijfers zag, had wel iets van "WoW". Daardoor ging ik stoppen ,iedere week gewoon wat minder spelen en uiteindelijk werd het niets.
BENERVOORJOU
Hey steffie!, Ik kan me heel goed vinden in je probleem, een game-verslaving kan heel lastig zijn om mee om te gaan, vaak gaat het na een paar jaar wel over, naarmate je ouder wordt veranderen je interesses, probeer dit zelf te creeëren door andere dingen te gaan doen!, dingen die je nooit doet bijv ga een keer sporten!, desnoods ga je op bowlen! of zoek een muzikale hobby misschien? kan ook heel verslavend zijn maar die verslavingen kunnen leiden tot groot succes in je verdere leven,
ben je bang dat het uit de hand loopt? zoek de hulp van een professional, sta open voor hulp dan komt alles goed
ik wens je veel succes en hoop dat mijn tips hebben geholpen,

Groetjes:)

Reageer