Vraag

Verslaafd aan roken?

  • 5 November 2018
  • 9 reacties
  • 621 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb een vraagje. Hoe voel je je eigenlijk als je verslaafd bent aan sigaretten?

9 reacties

Nouja, over het algemeen geldt het als verslaving als je niet meer zonder kunt, dus probeer eens om te stoppen.
Dat is sowieso wel handig, dus probeer het eens om een maand ofzo geen sigaret meer op te steken.
(Of überhaupt niet meer. Scheelt geld en je gezondheid.)
Ik kan heus wel een paar dagen zonder sigaretten. Maar ik heb er wel telkens zin in. Maar een maand lang... ik denk niet dat ik dat aan kan.
Nou kijk ik rook ook en eig moet je een keer proberen niet te gaan roken en als je toch heel de tijd die drang krijg en gaat roken dan kan je best wel verslaafd zijn snappie
Hoi!

Een verslaving is inderdaad wanneer je niet meer zonder kan, en vaak de drang voelt het te doen.
Het beste is om gewoon helemaal te stoppen met roken. Zowel voor de algemeen bekende gezondheidsrisico's als voor het feit dat hoe langer je wacht hoe hardnekkiger het een verslaving wordt en hoe moeilijker het wordt om ermee te stoppen.

Groetjes
Lot
Hey,

Ik heb dit ook, ik heb vaak de drang om te roken. alleen ik kan wel tegen mezelf zeggen; niet doen.
maar ik kan ook niet zonder, voor een maand lang😓
ik ben 13 en weet hoe het is om verslaafd te zijn je kan moeilijk zonder en je houd de hele tijd geld over voor sigaretten of je jat het als je geen geld hebt. Je denk ook veel aan roken
Zwaar klote.
ik ben 16 en rook al 3 jaar alsjeblieft begin er niet aan het is gezzelig als je op feestjes bent of lekker in de ochtend een peukie doen bij het ontbijt in de tuin maar aub niet aan beginnen
Hoi,
Ze zeggen altijd als je verslaafd bent dat je niet zonder kan. Dus als je rookt ga dagje zonder sigaren zitten. Als je ziekig word of je word chagerijnig dan weet je dat je verslaafd bent. Rook je al veel langer krijg je vaak gele vingers gele tanden. Ook heb je altijd kouden handen en voeten. Je conditie gaat ook echt achteruit. Wat ook een ding is als je steeds zin hebt in een sigaret. Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,
een persoon

Reageer