verslaafd aan mezelf vergiftigen

  • 3 June 2023
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik ben een meisje van 14 jaar oud en ik ben verslaafd aan mezelf vergiftigen. Ik ga niet zeggen hoe doordat ik niet wil dat anderen dat ook doen maar wat ik doe kan wel dodelijk zijn. Opzich vind ik dat geen probleem maar ik ben bang dat ik in het ziekenhuis kom ofzo:(( 

Zijn er anderen die dit ook meemaken? Ik zal het fijn vinden om ervaringen van anderen te lezen dan weet ik of ik de enige ben :))

Xx mij


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Girl.anoniem ,

 

wat naar om te horen dat je jezelf vergiftigt, en wat goed dat je er over wil praten! Helaas heb je nog geen reacties van anderen hier gehad. Je kan elke dag van 11 tot 21 uur met De Kindertelefoon bellen of chatten, om samen met de medewerker te bespreken hoe je je situatie kan verbeteren. Ook kan je 24 uur per dag terecht bij www.113.nl .

 

Veel sterkte gewenst en de hartelijke groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Badge

Ik zou proberen om het iets waar je het mee doet te veranderen in iets wat niet gevaarlijk is 

je hebt mij ook geholpen dus ik wil proberen om jou ook te helpen

Heeeeeel veeeeeel sterkte❤️❤️❤️❤️XXXXXX het mysterieuze mens

 

Hoi, ik ben een meisje van 14 jaar oud en ik ben verslaafd aan mezelf vergiftigen. Ik ga niet zeggen hoe doordat ik niet wil dat anderen dat ook doen maar wat ik doe kan wel dodelijk zijn. Opzich vind ik dat geen probleem maar ik ben bang dat ik in het ziekenhuis kom ofzo:(( 

Tja als je bang bent om daar terecht te komen dan moet je hulp gaan zoeken of op eigen kracht stoppen! Ga er van uit dat je dit zelf ook wel een beetje weet?

Zijn er anderen die dit ook meemaken?

Ik zou niet gaan zitten wachten op antwoord of anderen dit ook meemaken, maar iets gaan doen aan je probleem!

Ik zal het fijn vinden om ervaringen van anderen te lezen dan weet ik of ik de enige ben :))

De enige zal je vast niet zijn… Maar ik ken iig niemand die dit doet.

Xx mij

 

Reputatie 1
Badge

Hoi!!

Ik zie dat dit een redelijk oud bericht is, maar ik hoop voor je dat alles goed is met je. Als je nog een tip wilt: ik weet niet wat je daarvoor gebruikt, maar het risico is echt enorm groot. Ik zou je aanraden om onmiddelijk te stoppen als je dat nog niet gedaan hebt, ik snap dat dat moeilijk is. Als dat nog niet is gelukt, bel dan alsjeblieft iemand waarvan je weet dat die je kan helpen. Of het nou de kindertelefoon, je ouders, of zelf 112 is, er moet echt iets gebeuren

Badge

hee, ik heb precies het zelfde ik heb al zoveel geprobeerd qua producten maar ik word er nooit ziek van eig probeer ik zelfs in het ziekenhuis te belanden en ik doe dit ook wanneer ik boos ben op mezelf of verdrietig of boos op  anderen of etc. ik zou je aanraden iets minder giftigs te gebruiken daar schiet je al een eind mee op!  xxx 

( naam verwijderd door De Kindertelefoon wegens anonimiteit )

Reputatie 7
Badge +4

Hee @anoniemzoalsiedereen  wat vervelend voor je :( ik zal die tip due je mij geeft zelf ook gebruiken xx

Reageer