Vraag

verslaafd aan laat gaan slapen?

  • 8 January 2022
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi!

Ik ga altijd heel laat slapen (denk aan 00:30). Vaak lees ik bijvoorbeeld nog in bed, nadat ik tot 22:00 in de woonkamer ben blijven hangen. Ik ben nog maar net twaalf, dus ik merk wel de prijs hiervan. Overdag ben ik vaak best moe. Mijn ouders zijden vanochtend dat ik eruit zag als een spook dat nog nooit geslapen heeft. Heeft iemand een idee hoe ik toch nog kan lezen, maar ook eerder naar bed ga? Zonder lezen kan ik namelijk ook niet goed slapen...


6 reacties

Je zei dat je tot 10 uur in de woonkamer blijft hangen. Als je die tijd nou gebruikt voor even lezen, lukt het dan denk je?

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk niet dat het lukt om eerder uit de woonkamer weg te gaan. Daar gaat de tijd te snel voor.

Kan je dan niet in de woonkamer lezen?

Reputatie 4
Badge +1

Dat doe ik soms al... Maar savonds is ook de enige tijd waarop ik bijv mag gamen.

Reputatie 4
Badge +1

Wait a sec? Waarom is dit geplaatst onder lichaam en gezondheid? Ik had het geplaatst onder verslaving!

Reputatie 6
Badge +5

Hai! 

Het lijkt mij een goed idee dat je toch korter probeert te lezen, of daar eerder mee te beginnen, want die moeheid wil je ook niet denk ik. Ik hoop dat het gaat lukken! 

Reageer