Verslaafd aan Jodenkoeken


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo

Ik ben te laatste tijden verslaafd aan Jodenkoeken ik kan er niet van af zijn elke ochtend eet ik jodenkoeken omdat ik dat lekker vind 4 stuks joden koeken en 's middags eet ik brood en 's avonds eet ik joden koeken is dit ongezond voor mijn raak ik hier dik door want ik vind dat wel erg want ik ben al dik genoeg en ik wil niet dikker worden ik wordt al gepest op school dat ik 3 koeken zit te eten per pauze en dan vind ik niet meer kunnen en ik heb geen vrienden omdat elke persoon van mijn klas mij vies vindt omdat ik dik ben en zeggen dat ik teveel kruimels op me heb ik ging zelfs met messen gooien omdat ik het niet meer aan kon

Groetjes 😞

17 reacties

Spam?
Zeg tegen je ouders dat ze d'r op mortel letten wat je eet en de joden koeken niet meer kopen kun je ook niet in de verwijding raken
Hey,
Ik snap dat het moeilijk is, naaf de enige die er echt iets aan kan veranderen, dat ben jij! Je kunt beginnen met het afbouwen, dus niet gelijk helemaal stoppen met het eten van jodenkoeken. Ik weet niet hoeveel je er per dag eet, maar stel dat je dan begint met 2 minder, 3 dagen lang en dan steeds minder..? En als je in de verleiding komt, PAK ER GEEN. Ik snap dat het heel erg moeilijk is, maar heb vertrouwen in jezelf. Je kan het!
X laura
Afbouwen idd een goeie.
Of probeer in plaats van die jodenkoek iets anders te eten. Een stroopwafel ofzo of gewoon een appel.

Als mensen jou te afwijzen omdat je te dik oid vinden, dan zijn ze geen vriendschap met jou waard. Onthoud dat.

Heel veel succes!
Grtz,
Kikker
En wie die koeken koopt ( je moeder?) merkt niet dat er elke dag bijna een pakje jodenkoeken ( geen idee hoeveel er in een pak zitten) bij jou naar binnen gaan? Opmerkelijk.
bedankt voor jullie hulp het is niet gelukt ik ben nog dikker geworden en ik ben 3x geschorst omdat ik met tafels en messen ging gooien
Hoi!

Na een jaar gaat het nog niet beter? Jammer. Kun je aan je moeder of bij wie je woont vragen of die toezicht houdt op hoeveel je eet per dag? Die persoon kan je lunch maken, en voor de rest het eten in huis zowat verstoppen, zodat je niet in de verleiding komt meer te gaan eten?

Die koeken zijn een probleem, maar waar ik me meer zorgen over maak is dat gooien met messen en tafels. Je beseft vast dat dat niet kan, en dat dat heel gevaarlijk is, maar ik begrijp het wel. De andere kinderen doen vervelend tegen je en noemen je dik? Heel stom dat ze dat zeggen, want het helpt jou niet, integendeel.

Je bent geschorst geweest, maar ik vind dat de leraren op school moeten weten waarom je met die tafels en messen bent gaan gooien. Weten ze dat die kinderen zo stom doen? Weten ze dat je van die vervelende opmerkingen naar je hoofd krijgt? Het kan in jouw voordeel spelen als de school weet waarom je dit gedrag vertoont, zo kunnen ze meer begrip voor jou opbrengen en de kinderen die zo vervelend doen eens goed aanpakken en hen uitleggen dat hun gedrag heel vervelend is.

Groetjes
x
ik ben ook verslaaft geweest aan jodenkoeken maar ik heb het kunnen overwinnen zoals je zied
gewoon positief blijfen helpt egt!!!
Reputatie 2
Badge +9
Je zit op school en inees gooi je met messen en tafels? Op wat voor schook zit jij dan? Een circus school ?. Ik vind het een raar verhaal. En naar 1 jaar? Nog steeds? Hoe the f**k krijg je dat voor mekaar. En als je verhaal klopt dat je elke pauze 3 koeken eet. Zegmaar 3x2 = 6 en 6 x 325 ( schoolvakanties) = 1950 KOEKEN! PER JAAR!!!!! Mijn hemel hoe groot is jouw portemonnee en waarom kopen jr ouders zoveel koeken.
.

Mij betreft zal ik zeggen :" This is fake news".

Gr:Mr. S

Reageer