Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

verslaafd aan drugs en hoor stemmen in me hoofd,

• 20 januari 2013
  • 10 reacties
  • 1385 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey ik ben een meisje van 16 en ik ben verslaafd aan drugs, ik ben aagemeld bij een kliniek en sta nu in de wachtrij. ik ben sinds kort gestopt, ik lig alleen maar in me bed en hoor ik stemmen in me hoofd die zeggen wat ik moet doen en dat ik weer moet gebruiken. het is echt moeilijk om ze te negeren. Weet iemand wat ik het beste kan doen ?

10 reacties

professionele hulp zoeken lijkt me het beste
je meot een soort goed engeltje in je hoofd creëren. je laat dat engeltje terugpraten en zorgt ervoor dat de slechte stem ophoudt.
je moet echt niet weer aan de drugs gaan!!!!!
maak een lijstje of een kort stukje tekst waarin staat dat je het echt niet moet doen omdat blablabla en je weer het zelfde gaat meemaken.
elke keer als je het slechte stemmetje hoort lees je dat stukje tekst.
hoop dat mijn advies beetje helpt?
x
Ga sporten, ga dingen doen zodat je er niet aan denkt, dat helpt, vooral sporten helpt goed
om welke soort drugs gaat het (als ik vrragen mag ;))
verder zou ik wat afleiding zoeken, zoiets als sport (zoals Helpertjebritta al zei) en verder zou ik wachten op de kliniek die heeft er een heel programma voor om de stemmen weg te krijgen/ verminderen
dankjewel voor jullie advies zit nu al 5 maanden in een afkickkliniek maar heb nog steeds veel last van mijn stemmen de medicatie werken nog nniet goed
ik gebruikte Cocaine Speed Xtc en Wiet :$ 
Dan heb je nog een lange weg te gaan. Goed dat je in een afkickkliniek zit! Veel succes.
Je zal het wel niet geloven maar de enige die dit kan stoppen is Jezus echt waar op tv heb ik heel veel van die wonderen gezien je moet naar zo'n man die in Jezus naam die dingen wegroept echt die geesten zijn bang voor de naam Jezus
ik denk dat je op je weg bent naar schizoprhenia want mensen van mijn famillie zitten nu in een inrichting voor schizprhenia omdat ze teveel drugs gebruikte
Dit duid wel een beetje op een psychose.
Wat reactie boven me zegt,je kan teveel gebruikt hebben.
Maar vind het knap van je dat je naar een kliniek gaat.
Succes 🙂
vraagje waar koop je die drugs???

Reageer